Terug naar overzicht
De feestzaal die je noemt ken ik niet... Wij doen ons feest in Rubenshof te Alken. Mooie zaak, lekker eten en supervriendelijke mensen en voor ons zeker niet onbelangrijk: een mooie prijs-kwaliteit!
Wij komen ook van Paal en hebben ons feest afgelopen weekend in de Maekelhoeve te Veerle gehad. Hadden hier enkel super goede commentaar op gekregen achteraf.Groetjes,Silke
Wij hebben 't Onderwerp in Lommel https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1360616998210...
Wij zijn ook van Paal en trouwen in Hof te Rhode in Schaffen. Binnen twee weken kan ik zeggen hoe dat gegaan is :-)
draekerwinning in kuringen... is onze zaal :-)in omgeving paal-beringen weet ik niet zo direct zalen liggen hangt natuurlijk vanaf hoe ver je van je eigen woonplaats wilt gaan hé want in hasselt liggen paar leuke zalen net als in alken en diepenbeek-hoeselbilzen
Bedankt allemaal voor de reacties en de goede tips! Ik ga zeker en vast eens surfen naar de websites van de zalen die jullie aangaven! Thanks!!!!
Den Lavaar aan de mijn in Heusden-Zolder vind ik ook de moeite (of De Centrale op dezelfde locatie als je meer dan 150 mensen verwacht). Wij gaan waarschijnlijk Den Lavaar boeken. Maekelhoeve en Hof te Rhode hebben inderdaad ook een goede reputatie hier in de buurt. Wij zijn in de Maekelhoeve ook prijs gaan vragen, was uiteindelijk de duurste van allemaal, maar ik denk ook wel dat je er kwaliteit voor in de plaats krijgt. De zaal is echt tot in de puntjes af, en over het eten (en vooral de desserten) wordt echt gestoeft door mensen die er al geweest zijn.
Over "den Lavaar" heb ik inderdaad al veel goeds gehoord. Ik heb dan ook al eens een mailtje gedaan om te informeren.Bedankt alvast!