Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor Krekelhof, tot op heden zijn we daar super tevreden van!! De avond zelf moet nog komen maar alle referenties waren zeer positief!!
Wij hadden bijna krekelhof maar was voor ons beetje te klein.
We vonden ze alletwee heel erg mooi en qua prijs ook heel goed, maar ze waren toen al bezet... Nu hebben we gekozen voor Rubenshof in Alken!
hey, wij hebben gekozen voor krekelhof omdat we daar veel positiefs over hoorden, ook veel goede dingen gehoord over het eten daar. Toen we daar gingen kijken hadden we ook dadelijk het gevoel van 'dit is het!'Wij hebben bewust niet gekozen voor Bevershof omdat veel nichten en neven van me daar hun feest hebben gegeven. Het was daar altijd pico bello in orde en ik herinner me dat de service daar goed was en van het eten heb ik ook nooit ge klagen gehad. Maar ik was die zaal gewoon een beetje moe en wou iets anders voor mijn huwelijk.
Wij geven ons feest in Bevershof in Bilzen, tot nu toe verloopt alles goed, alleen met onze bruidstaart was er een misverstand.toen we de zaal waren gaan vastleggen (maart 2011) zei de man dat we onze bruidstaart ook elders mochten bestellen. en dat hadden we dan ook gedaan aangezien we niet echt een klassieke simpele taart wouden. we hebben 200 genodigden en hadden onze taart besteld voor 100 pers. uit ervaringen van vele trouwfeesten weten we dat, iedereen dan vol zit of geen taart lust, meestal de helft van de taart blijft staan. Dat vond hij dan niet kunnen( anders kreeg hij een 'slechte naam' moest er taart te weinig zijn!) oke dan maar bestellen voor 200 personen.Nu had hij ons wel niet verteld vorig jaar dat wij voor het serveren van de taart 1,75€ per persoon moesten bij betalen omdat de bruidstaart niet van bij hun kwam. wij even onze rekening gemaakt en kwamen we uit op een 1350 euro enkel voor de bruidstaart.. dan maar onze super super mooie en lekkere bruidstaart geannuleerd, en gewoon eentje bestelt bij bevershof..Voor de rest kan ik je na 7juli vertellen hoe het is geweest ;)GroetjesSerena
een kameraad van mij geeft 16juni zijn trouwfeest in het Bevershof. Ik weet je dan ook wat te zeggen... greetz Jan.
ik ben in bevershof familiefeest geweest niets op aan te merken heb met krekelhof geen ervaring.Maar de british in bilzen is ook héél goed qua prijs en kwaliteit weet ik wel uit ervaring.wij wouden eerst rubenshof in alken nemen maar was al volzet enkel kleine zaal vrij maar die ligt echt pal naast grote zaal dus maar niet gedaan. dan bij terpoorte geweest van mo'ke maar veel tegroot voor ons aantal nu zitten we" bij de draekerwinning en ben super blij van mijn keuze super zaal en super geholpen alvast hopelijk is het 22juni dan ook super :-)
Ook wij trouwen in het Krekelhof! Wij hebben hier ook al zeer veel positieve reacties gekregen. Een vriendin van mij is hier ook getrouwd en het was zeker en vast de moeite! Mooie tuin, mooie zaal, vriendelijk personeel, ... en gezellig! :-) Mijn schoonzus is getrouwd in het Beversthof. Het was ook in orde hoor! :-)