TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evy
22-7-2006
|
23-8-2006 8:21:09
Hoi Elke,
Zijn nu al 32 dagen getrouwd en kan het mij toch niet laten om af en toe eens te komen piepen op deze site.
Wij hadden DJ Dierk van Studio Happy Music op onze trouwfeest in De Waerboom te Groot Bijgaarden, hadden 'm ook via deze site leren kennen en kenden dus ook geen referenties van hem, maar hij verzekerde ons dat alles tiptop in orde ging zijn.
En dat was het hoor, ondanks de hitte stond werkelijk iedereen op de dansvloer, tot zelfs m'n man zijn grootvader van 74 heeft er een paar keer opgestaan. Toffe muziek, veel ambiance, voor iedereen wat wils. Ik denk dat ik me geen feest kan voorstellen waar Dierk de dansvloer niet vol zou krijgen. Als wij in de toekomst nog een feestje plannen (voor ons jubileum ofzo, hihi) zal het zeker met Studio Happy Music zijn hoor!!
Groetjes,
Evy reeds 32 dagen getrouwd voor foto's van ons huwelijk zie http://evyenbart.trouwen.com
|
|
Anja
5-8-2006
|
23-8-2006 9:34:57
Met studio Happy Music is ambiance verzekerd. Bij ons (28/07/2006)stond reeds vanaf de eerste muzieknoot de dansvloer vol, dit de hele nacht lang. Zelfs diegenen die niet gewend zijn om mee te doen met het dansgebeuren waren van de partij. Een aanrader!!! Peter en Anja
|
|
Giovanni
|
25-8-2006 1:16:08
Hallo Elke,in de eerste plaats wil ik U gerust stellen met uw DJ keuze , nl; Happy Music !Ik ben géén bruidegom maar kelner in salons Caipirinha te Merelbeke en (geloof me)ik heb al véél DJ's aan 't werk gezien én gehoord maar met DJ DIERK ben je verzekerd van 'n geslaagd feest! Niet alleen door zijn gepaste klanken maar het oog wordt ook gestreeld door een perfecte presentatie van licht en opstelling.Dierk speelt voor ieders oren, jong & oud(er). Alvast gefeliciteerd en ... geniet ervan !!
|
|
Nick
25-12-2006
|
3-9-2006 10:22:31
Wij zijn op 25 augustus getrouwd en Dierk van Studio Happy Music heeft van ons feest een super-feest gemaakt. De dansvloer was gedurende de ganse avond niet leeg en iedereen was enthousiast. 1 tip voor wie een geslaagde avond wil hebben: neem Studio Happy music
|
|
Wouter
12-12-2006
|
10-9-2006 13:20:09
Wij zijn getrouwd op 12/08/06 en hadden Happy Music als DJ.
Dit was dus een super keuze want alle genodigden zeiden dat het al heel lang geleden was dat ze zo goed gedanst hadden en dat er zoveel ambiance was. Zowel licht als muziek zijn super!!
En DJ Dierk heeft er de ambiance ingebracht vanaf wij en onze ouders de zaal zijn ingekomen tot het gedaan was in de vroege uurtjes! ;-)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|