Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 vraagjes: naaister en plaatstoewijzing

10-5-2012 9:44:28
Zaterdag ga ik naar de naaister om mijn kleed in te leggen (waregem). Ze vraagt 30€/u wat ik veel vind en ik vraag me nu af hoeveel uren ze er werk aan zal hebben. Iemand enig idee?

Mijn tweede vraagje is de tafelschikking (mensen aan hun tafel plaatsen). Kheb al gedacht aan thema snoepjes maar das echt moeilijk en dan de kadootjes voor de eretafel. Moeilijk moeilijk

Delphine
20-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1065

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik10-5-2012 10:36:24

Hey Delphine,

Het hangt ervan af of je veel stof aan je kleed hebt, of je kant hebt, patronen, pareltjes,... dat hangt allemaal af van het aantal uren werk. Bij mijn jurk vroegen ze 150€ voor de retouches. Maar ik had een brede princessenjurk met veel stoflagen, en mijn bovenlaag was volledig in kant dus veel werk! Maar ik denk dat ze er hooguit 4 uurtjes werk aan heeft gehad. Dus ik vrees dat €30 een redelijk normale prijs is.
Moet je je jurk ook laten aanpassen qua breedte? Want dit kan ook veel tijd vergen.
Dus je moet even wikken en wegen denk ik. Kon je je jurk niet laten vermaken in de winkel waar je je jurk gekocht hebt?

Liefs Tinneke

Delphine
20-7-2012
 Meld misbruik10-5-2012 11:13:40

Nee, ti's n jurk van la sposa. Ze moet vernauwd wOrdn en ingekort...

sara
2-3-2013
 Meld misbruik10-5-2012 11:15:24

Als het alleen de onderkant inleggen is zal dat niet zo oplopen hoor.
Ze kan daar normaal wel een goede schatting van maken eens ze jouw jurk ziet.
30 eur is geen overdreven prijs vind ik.

tine
14-8-2010
 Meld misbruik10-5-2012 12:20:46

als het een goede naaister is, is dat zeker een redelijke prijs. goed handwerk kost geld...

lindsey
28-7-2012
 Meld misbruik10-5-2012 14:16:22

hey
bij mij was het 30e per uur wat ik ook véél geld vond
5u werk eraan gehad
had verschoten toen ik erom ging want ze zeiden dat ze 5u werk eraan hadden maar ja....
kunnen ze ni echt bewijzen en had graag overschot van stof meegekregen maar hadden ze al weggegooid :(

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik10-5-2012 14:59:03

Delphine, heb je niemand in je familie die dit kan? Je oma, mama, schoonmoeder?
Is het een zeer ingewikkelde jurk. Heb je een foto? Misschien kan ik je wel helpen (ik heb op school voor naaister geleerd) als het een simpele jurk is. :-) Hangt er natuurlijk ook wel vanaf vanwaar je bent.

Liefs Tinneke

Evelyn
8-6-2012
 Meld misbruik10-5-2012 17:47:40

ik ben ook naar daar geweest voor mijn kleed,
ook vernauwen , inkorten , lussen voor de sleep en lussen voor beha .
Ik heb 130 euro betaald.
Dus zal waarschijnlijk ook ergens daarrond draaien voor jou?

Groetjes !

lieselot
7-9-2012
 Meld misbruik11-5-2012 1:03:43

Is dat bij Nel dat je gaat?
Ik heb daar namelijk ook een afspraak gemaakt, :s

Delphine
20-7-2012
 Meld misbruik11-5-2012 12:58:06

Bij t bobijntje. Kheb ook snit en naar gedaan, ti's veel te ingewikkeld om zelf te doen. 150€ zou inderdaad Ne skone prijs zijn. Ti's afwachten e

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...