Terug naar overzicht
Ik weet nog niet wat ik ga doen, ik heb gehoord dat het wel heel duur is om het te laten reinigen, en langs de ene kant wil ik het terug proper maar aan de andere kant dan wis ik alle sporen uit van die leuke dag.
ja dacht het ook wou het zo houden maar dan vind mijn mama dat het proper moet zijn en verkopen dat wil ik niet
Ik denk dat ik dat van mij ook ga laten reinigen, koste wat het kost, ik weet nu natuurlijk nog niet hoe vuil het zal zijn. Verkopen doe ik zeker niet, dat zou ik niet over m'n hart krijgen...Groetjes
Verkopen doe ik ook zeker niet, heb het gekregen van mijn mama en vind het zo spijtig dat ik het maar 1 keer heb kunnen aandoen.
Heel goed rondvragen bij collega's/vriendinnen die al getrouwd zijn. Er zit een heel groot prijsverschil op! Ik heb nu zelfs mijn jurk aan mijn mama meegegeven om bij haar naar de droogkuis te brengen (mijn mama woont op een uur rijden van bij ons). De schoondochter van een vriendin van mijn mama heeft een bepaalde droogkuis aangeraden waar het "slechts" 125 euro is en ze is er super tevreden over (ze is er zelf gegaan op advies van vele collega's). Maar ik had dus zelf vooral prijzen gehoord van 250 tot 300 euro.Ik wil mijn jurk houden en ik wil perse dat ze gereinigd wordt, ook al kost het veel geld (ik had er ook 300 euro voor betaald). Ik zou het risico niet willen nemen dat ze beschimmelt of zo , want ze was echt heel vuil onderaan (van het gras, de tramsporen, ...).