Terug naar overzicht
Heidi Fonteyne uit Oostakker? Ik moet eind deze maand voor mijn proefmake - up, maar verwacht er veel goeds van.Nu, weet niet of zij nog vrij zal zijn, drukbezette dame!
k kan je hiermee ook van dienst zijn, ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be of op www.sasacademy.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel
Hallo Jessica,7 september heb ik zeker nog plaats.Neem gerust een kijkje op mijn website www.heidifonteyn.be Alvast een stralende dag toegewenst!Groetjes, Heidi
Hallo,Sinds zaterdag heb ik een visagiste gevonden in Zele. Niet ver van mijn ouders en gemakkelijk te bereiken. Ze gaat zelfs mijn nagels doen en dat allemaal binnen mijn budget! :)
Het is toch heel bizar dat als je nog op zoek bent, nauwelijks iemand een bericht achterlaat en als je een visagiste hebt gevonden je veel meer reactie krijgt :s