Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

klik gekregen

11-5-2012 7:13:21
hallo bruidjes, na een emo weekje en mijn emo weg te eten, stond ik deze morgen op de weegschaal en pffffffff dat was niet goed, heb nu echt wel de klik in mijn hoofd dat ik er iets moet aan doen, en vanaf vandaag ga ik voor de - 4 kg. wil er het echt af hebben zenne, dus ga voor mij geen snoepen en koeken meer en dan komt da zeker goed.

prettige vrijdag voor iedereen!!

treesje
10-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 870

joke
7-7-2012
 Meld misbruik11-5-2012 7:18:20

succe Treesje!! Als je het even moeilijk hebt moet je maar denken aan jullie dag!!

Joke

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik11-5-2012 10:21:26

Wat bij mij geholpen heeft is denken aan mijn kleed :)

Succes!!!!!

Elfie
27-10-2012
 Meld misbruik11-5-2012 12:07:06

Succes Treesje ik ben er ook ingevolgen van begin deze week. Hier moeten er toch 6 af. :)

Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik11-5-2012 12:27:15

Hey,

hier helpt denken aan mijn kleed ook enorm! Ik moet wel zeggen dat ik al 2 jaar blijf hangen op hetzelfde gewicht maar zoals alle vrouwen wil ik er toch nog altijd wat kilootjes af :-)

ik ga volgende week een kuur starten zoals Bart de wever heeft gedaan voor te beginnen met zijn dieet. Heb hierover al positieve dingen gehoord en gelezen dus zullen we dat maar eens proberen...
groetjes!

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik11-5-2012 14:33:00

@ treesje, het is idd lastig, hier zou ik bijna alles opeten wat ik tegen kom!!

@Debbie,
heb jij al uw eerste pas gehad?
mag je dan nog afvallen?
ik heb maandag mijn eerste pas, en zou graag toch tegen dat we trouwen nog 3 kilo kwijt zijn, maar ik heb schrik dat het niet zal mogen omdat ze dan nog eens het kleed zullen moeten veranderen
groetjes

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik11-5-2012 16:42:00

hallo, als ik inderdaad er aan denk dat ik er die dag (eigenlijk 2 dagen voor ons, de feest is maar de za) dan wil er zeker voor gaan om de 4 kg er af te krijgen.
En zeker ook voor de commentaar van anderen pff.
Er was iemand die gzegd had, amaai da ik ook geen magere he, heb maar maatje 38!! en moet je weten die heeft zelf een pak over de 100 gewogen en is nu flink vermagerd door een bypass operatie te doen, dus ja, ergenis alom bij mij natuurlijk. Want het is sinds die opmerking van haar dat het serieus tussen mijn 2 oren zit zenne, pffffffff

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik12-5-2012 18:43:48

Treesje, laat niet op je kop zitten door zo'n über belachelijke opmerkingen van iemand die ooit 100 woog! Grrrrr. Alle respect voor mensen dit zoveel wegen en een maagring plaatsen maar als het is om nadien zo te reageren, dan zou ik kortaf zeggen, heb je jezelf al bekeken ... want mooi zal ze ook niet zijn, dat maak je mij niet wijs!
Sorry maar van zo iemand vind ik dat echt grof!
En excuseer, maatje 38, daar dromen vele vrouwen van hoor!!

Je weet dat ik ook een probleem heb met mijn kleed, hoewel ik enorm opgelet heb. En ja, mijn kleed is ook mijn drijfveer geweest om niet meer bij te komen bij het stoppen met roken. Maar ajb laat je kop niet zot maken. Je moet er nog gezond en gelukkig uitzien ook hé! En dan ben ik nog eens overtuigd dat jouw ventje dat absoluuuut niet nodig vindt !

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik13-5-2012 9:27:52

@ Patricia, bedankt voor de leuke woordjes, inderdaad zij ziet er allesbehalve nog gezond uit, echt afgeleefd maar ja die woorden zijn niet zo leuk he, ik moet mezelf goed voelen he.
nog eens bedankt he, doet mij deugd.
Een prettige zondag

eline
25-8-2012
 Meld misbruik13-5-2012 10:11:25

Hallo, als je je zelf maar goed voelt in je vel!! Niet luisteren naar anderen... Welk dieet heeft Bart de wever gedaan? Is flink vermagerd!! Veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...