Terug naar overzicht
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=54714&subject=dressed-by-jill-nederlandIk heb hier een topic gevonden op het forum ivm dressedbyjill, blijkbaar duurt het een 6 tal weken voor je je artikelen geleverd krijgt.Groetjes
als je een beetje googled vindt je reacties van andere bruidjes op fora en ze zijn gewoon traag en reageren nooit. ( korte samenvatting). daar geven ze als tip te bellen en blijven bellen
Oke! Thanks Dan wacht ik nog even af! Gelukkig heb ik nog even.Groetjes!
Goed.. 7 weken geleden inmiddels dat ik mijn bestelling heb geplaatst. Wordt niet gereageerd op berichtjes en mailtjes.. Ben toch een beetje bang dat ik mijn bestelling niet meer binnen ga krijgen. Op de website staat een levertijd van max. 6 weken. Daarna zou je korting krijgen op je bestelling. Ook daarover niks gehoord. En over 2 weken verhuis ik.. dus als ik het pakketje dan niet binnen heb, heb ik een probleem..
Oke. 1 ding. NOOIT bestellen bij dressed by jill. Ik kreeg een mail (net na ik vorig bericht had geplaatst) dat de torselet niet meer leverbaar was. Ik zou mijn geld terug krijgen en tot nu ben ik continu aan het mailen omdat ik nog steeds mijn geld niet terug heb. Volgensmij heeft ze nu ook de website offline gehaald dus geen idee of ik ooit mijn geld nog terug ga krijgen...