Nu Online
Momenteel zijn er 738 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dressed by jill

11-5-2012 11:09:36
Iemand ervaring met www.dressedbyjill.nl ??
Ik heb 24 april een torselet besteld. Niks meer gehoord of gezien.
Op mailtjes wordt niet gereageerd en ook niet op berichtjes via Facebook, twitter of linkedin..
Ben een beetje bang dat ik belazerd wordt.

Chrissy-anne
26-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 961

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik11-5-2012 11:18:05

http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=54714&subject=dressed-by-jill-nederland

Ik heb hier een topic gevonden op het forum ivm dressedbyjill, blijkbaar duurt het een 6 tal weken voor je je artikelen geleverd krijgt.

Groetjes

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik11-5-2012 11:18:10

als je een beetje googled vindt je reacties van andere bruidjes op fora en ze zijn gewoon traag en reageren nooit. ( korte samenvatting). daar geven ze als tip te bellen en blijven bellen

Chrissy-anne
26-10-2012
 Meld misbruik11-5-2012 11:38:07

Oke! Thanks Dan wacht ik nog even af! Gelukkig heb ik nog even.

Groetjes!

Chrissy-anne
26-10-2012
 Meld misbruik19-6-2012 10:24:10

Goed.. 7 weken geleden inmiddels dat ik mijn bestelling heb geplaatst. Wordt niet gereageerd op berichtjes en mailtjes.. Ben toch een beetje bang dat ik mijn bestelling niet meer binnen ga krijgen. Op de website staat een levertijd van max. 6 weken. Daarna zou je korting krijgen op je bestelling. Ook daarover niks gehoord. En over 2 weken verhuis ik.. dus als ik het pakketje dan niet binnen heb, heb ik een probleem..

Chrissy-anne
26-10-2012
 Meld misbruik23-8-2012 11:50:51

Oke. 1 ding. NOOIT bestellen bij dressed by jill. Ik kreeg een mail (net na ik vorig bericht had geplaatst) dat de torselet niet meer leverbaar was. Ik zou mijn geld terug krijgen en tot nu ben ik continu aan het mailen omdat ik nog steeds mijn geld niet terug heb. Volgensmij heeft ze nu ook de website offline gehaald dus geen idee of ik ooit mijn geld nog terug ga krijgen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...