Terug naar overzicht
Hey Debbie,Koop niet te rap dingen! Ik heb da gedaan, en achteraf gebleken mss te rap geweest. Gastenboek bv, past uiteindelijk niet zo goed bij ons thema... Nu, als je alles bij dezelfde site kunt bestellen, dan zit je wel goed wat leveringskosten betreft hé, je betaalt ze maar 1 keer dan! En wat zegt de verloofde? ;-)
Ik heb een aantal dingen besteld via die website. Heel tevreden. Ook snelle levering!
Ik heb mij ook al meermaals moeten inhouden... er staan idd heel leuke dingen op, maar zoals Tiffanie zegt: koop niet te rap dingen! Je hebt nog tijd genoeg. Ik heb al vaak gedacht van oh dit is leuk, en dat is mooi enzo, maar ik verander nog regelmatig van gedacht dus ik heb me voorgenomen om een paar maanden voor de trouw pas deze zaken aan te kopen. Maar het is verleidelijk, al die leuke spulletjes... :-)
Ik heb ook een aantal dingen gekocht op die site en was zeer tevreden. Maar inderdaad Tiffanie heeft gelijk, niet te snel kopen. Je kan nog van gedacht veranderen enzo. Ik moest me in het begin ook inhouden hoor om niet alles te kopen.Veel plezierMaika
een tip: de wegwerpcameraatjes zou ik toch nog eens goed overwegen... misschien een rijmpje maken op de uitnodiging dat mensen hun digitaal fototoestelletje mogen meebrengenDit zal veel minder kosten én voorkomen dat je mislukte foto's laat ontwikkelen...greetz,Christ
Trouwartikelen.nl is een supergoeie website!Heel snelle levering en prima kwaliteit. Ik heb veel rondgekeken en kwam steeds bij hen terug. En ik volg Christ wat betreft die wegwerpcamera's; mijn verloofde zijn nichtje is vorig jaar getrouwd en heeft dat ook op tafel gelegd; uiteindelijk had ze geen enkele mooie foto (wel een paar hilarische exemplaren van een zatte nonkel en een scheelkijkende schoolvriendin :D). Er zullen trouwens wel genoeg mensen hun digitaal toestel meenemen, denk ik;Nog veel succes
ik heb bij die site ook heel wat besteld! was allemaal super!