Terug naar overzicht
SPANDOEK dus bedoelde ik :-)
Ik heb een ontwerp gemaakt en het zou op 33 euro komen + verzendkosten. Ik zie ook nergens staan dat het een actie is? Kan je mij helpen, vind het wel leuk.
Als je het allerkleinste formaat neemt (klein) dans is het ontwerp GRATIS en betaal je enkel verzendkosten nl 7,25 euro.Als het bij jou 33 euro kost, dan heb je waarschijnlijk een groter formaat genomen.
neen ik heb 90 op 50 aangeklikt, dat is wat ik zo raar vind, enfin geen ramp, dan zonder spandoek,
Ik heb er het grootste formaat gekocht! Suuuuuuper blij ermee...en mijn ventje weet van niks :-DZal aan de ingang van onze feestzaal staan met de melding "Bart en Patricia heten jullie welkom" en de foto is die dat we gebruikt hebben voor de uitnodiging.Er zal er daar ene verschieten :DEn qua service bij Vistaprint ... ik ben fan - ook al was er in het begin met de uitnodigingen voor het burgerlijk huwelijk iets misgelopen. Maar alles perfect rechtgezet.Dit even ter info voor wie zou twijfelen!
Ik had de mijne zondag besteld en gisteren reeds ontvangen met nog wat andere spullen. Heel tevreden van de kwaliteit en service. Ik had hem alleen gratis als ik een link op facebook volgde. Wanneer ik rechtstreeks op vistaprint bestelde, moest ik ook wat betalen.