Terug naar overzicht
Oh het lange aftellen wordt beloond!Geniet van elk moment en al een dikke zoen: proficiat!
Spannend!!!!!!!!!!!!!!!! In ieder geval al een dikke proficiat en geniet van jullie dagje morgen!!We zullen duimen voor droog weer....Groetjes,Nancy
Geniet ervan!
hoi,ja bij ons is het ook eindelijk zo ver morgen! wij zijn ook al verloofd sinds oktober 2010. Het aftellen duurde heeeel lang. maar morgen ist zo ver. nu staan er nog 6u en 1 minuut op te teller! Ik sta om 6u15 op, dus het zal een korte nacht worden. Ik wens jullie een hele fijne dag morgen! Geniet van elk moment! Mijn zenuwen beginnen ook te komen.... spannend hé ;) groetjes
Geniet van uw dag morgen, en we zullen duimen dat er geen regen valt.Natje, als ik me goed herinner is jullie feest toch ook in La Grange, hé?Over enkele weken trouwen wij daar ook. Kan je laten weten hoe het geweest is? (ik heb er zelf nog geen enkele feest meegemaakt, dus wel een beetje spannend)veel plezier morgen,Kelly
bedankt iedereen zullen we zeker doen. graag allemaal duimen dat we droog weer hebben. @kelly dat zal ik zeker doen wij hebben receptie als avondfeest in le grange. groetjes
Hoi natje,Wij hebben de week erna La Grange, kun je iets laten weten? Merci!! :-) En geniet ervan morgen!!!
Geniet ervan!!!
Goh dat moet O ZO SPANNEND zijn ... probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten. Al die maanden voorbereiding ... en nu is het zover! Ik wens jullie een èchte droomdag toe!
héél veel plezier morgen, genieten is de boodschap!!! Het zal zeker een droomdag worden! Ben in augustus naar een trouwfeest in la grange geweest, wat prima! zéér goede DJ! mooie locatie en lekker eten!
Geniet ervan meisje en alvast proficiat.... en een verslagje achteraf mag altijd he ;-)
Veel plezier vandaag!! Het wordt zeker jullie mooiste dag!groetjes
Hey, een beetje laat, maar hopelijk heb je een zalige dag achter de rug. Hier heeft het zonnetje goed zijn best gedaan, hopelijk bij jullie ook. Veel geluk samen!