Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen zijn klaar!

12-5-2012 10:08:46
Hallo allemaal,

Eerst en vooral: veel plezier aan de 12-mei bruidjes vandaag!
Ik ga zelf mijn toekomstige zijn nichtje nog make-upen zo dadelijk, want zij is vandaag getuige op een trouw :-).

Onze ringen zijn klaar!! Joepie!!
Mijn verloofde wist het al 3 dagen, maar was het 'vergeten' te zeggen...ale nu :-)!
Dus binnen een paar weekjes zullen ze thuis liggen te blinken :-) (moeten er nog even voor over en weer naar Kortrijk dus moeten het nog inplannen).

Volgende dinsdag gaan we ons huwelijk ook aangeven op het gemeentehuis...met wsl bezoekje aan de trouwzaal (nog niet gezien in onze gemeente) en verdere afspraken maken voor het wettelijk huwelijk.

Spannend allemaal...de teller staat op 117, dus we duiken bijna onder het magisch getal van '100'...

groetjes en fijn weekend allemaal!

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 621

An
18-5-2012
 Meld misbruik12-5-2012 10:59:21

Waa super! Eens je onder de 100 bent, gaat het echt supersnel!

Onze ringen hebben ze deze morgen langsgebracht (Fede di Oro) maar ze waren te klein! Ze hebben ze dus terug mee en dinsdag mogen we ze zelf gaan halen. Toch een klein stressmomentje :p.

Ik vond ze wel prachtig en de inscriptie was ook heel mooi en bezorgde me echt wel kriebeltjes :).

Groetjes

An

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-5-2012 11:28:22

Oei, idd stress zo kort bij jullie dag!!!
Maar tzal wel goed komen é...:-)!
Geniet nog maar van die laatste voorbereidingen!
Volgende week is het aan jullie :-)!!

groetjes

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik12-5-2012 13:25:37

Hoi Sandra,

Allé een leuke week int vooruitzicht,gemeentehuis en de ringen

Ik moet ook nog een keertje terug naar het gemeentehuis want toen wij de aangifte gingen doen waren ze aan het vergaderen in de trouwzaal dus konden niet gaan kijken,en aangezien we ook nog maar van augustus verhuisd zijn heb ik de zaal nog nooit gezien...

En dan idd maar aftellen naar de teller die nog maar op 2 cijfers staat,dan zal het snel gaan voor ons

Hopen dat we intussentijd nog wel wat zomer krijgen hé want tegen dat het aan ons is is de zomer ook bijna voorbij...

Groetjes en een fijne week!!
Nancy

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik12-5-2012 15:00:35

Wow An,

Het word spannend voor jou!!
Wat hebben jullie in de ring gegrafeerd?
De datum en de namen?
Ik zal duimen voor mooi weer voor jullie!
Oh ik moet nog achter mijn ringen dat word ook dringend tijd, en mijn uitnodigingen
moet ik ook nog kiezen.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik12-5-2012 15:18:42

Ooo de ringen, dat vond ik echt het leukste van de hele voorbereiding! Wij hebben ze wel nog bij de juwelier liggen in de kluis want ik ben zeker dat ik er anders gewoon mee ging rondlopen :) Wij hebben de aangifte ten vroegste 2 maand op voorhand... Redelijk laat wel!

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik12-5-2012 20:47:32

hallo sandra wij hebben onze ringen deze week gaan halen en wij gaan woensdag naar de gemeente en dinsdag naar de pastoor voor ons nog 111 dagen

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 10:09:42

@Nancy: toch belangrijk é om de trouwzaal eens te zien :-) vind ik ook! En wie weet...t wordt mss zomer in september ;-) stel u voor...nen tropische dag met 30 graden :-) da moet nu ook ni...te warm in da kleed!!! :-)

@Alessia: wij laten ze ook nog bij de juwelier liggen...benieuwd wanneer we ze te zien gaan krijgen :-) wil mijn bling ring toch ook nog eens passen :-)!

@Cindy: het begint te korten é...eens onder de 100 dagen zal de tijd zeker vliegen!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...