Terug naar overzicht
Waa super! Eens je onder de 100 bent, gaat het echt supersnel! Onze ringen hebben ze deze morgen langsgebracht (Fede di Oro) maar ze waren te klein! Ze hebben ze dus terug mee en dinsdag mogen we ze zelf gaan halen. Toch een klein stressmomentje :p.Ik vond ze wel prachtig en de inscriptie was ook heel mooi en bezorgde me echt wel kriebeltjes :). GroetjesAn
Oei, idd stress zo kort bij jullie dag!!!Maar tzal wel goed komen é...:-)!Geniet nog maar van die laatste voorbereidingen!Volgende week is het aan jullie :-)!!groetjes
Hoi Sandra,Allé een leuke week int vooruitzicht,gemeentehuis en de ringen Ik moet ook nog een keertje terug naar het gemeentehuis want toen wij de aangifte gingen doen waren ze aan het vergaderen in de trouwzaal dus konden niet gaan kijken,en aangezien we ook nog maar van augustus verhuisd zijn heb ik de zaal nog nooit gezien...En dan idd maar aftellen naar de teller die nog maar op 2 cijfers staat,dan zal het snel gaan voor ons Hopen dat we intussentijd nog wel wat zomer krijgen hé want tegen dat het aan ons is is de zomer ook bijna voorbij...Groetjes en een fijne week!!Nancy
Wow An, Het word spannend voor jou!! Wat hebben jullie in de ring gegrafeerd?De datum en de namen?Ik zal duimen voor mooi weer voor jullie!Oh ik moet nog achter mijn ringen dat word ook dringend tijd, en mijn uitnodigingen moet ik ook nog kiezen.
Ooo de ringen, dat vond ik echt het leukste van de hele voorbereiding! Wij hebben ze wel nog bij de juwelier liggen in de kluis want ik ben zeker dat ik er anders gewoon mee ging rondlopen :) Wij hebben de aangifte ten vroegste 2 maand op voorhand... Redelijk laat wel!
hallo sandra wij hebben onze ringen deze week gaan halen en wij gaan woensdag naar de gemeente en dinsdag naar de pastoor voor ons nog 111 dagen
@Nancy: toch belangrijk é om de trouwzaal eens te zien :-) vind ik ook! En wie weet...t wordt mss zomer in september ;-) stel u voor...nen tropische dag met 30 graden :-) da moet nu ook ni...te warm in da kleed!!! :-)@Alessia: wij laten ze ook nog bij de juwelier liggen...benieuwd wanneer we ze te zien gaan krijgen :-) wil mijn bling ring toch ook nog eens passen :-)!@Cindy: het begint te korten é...eens onder de 100 dagen zal de tijd zeker vliegen!!!