Terug naar overzicht
Geniet ervan!Wij trouwen volgende week zaterdag, nu ben ik nog niet echt zenuwachtig, 'k ben benieuwd wat het volgdende week zal geven.Veel plezier zaterdag!!Evelien
van harte gefeliciteerd en maak eer dag van om NOOIT MEER TE VERGETEN.
wij trouwen op donderdag 12 aug. voor de wet en de week erna op zondag 22 aug. voor de kerk.ben nog niet zenuwwachtig, maar heb toch het gevoel dat ik iets vergeet
Wij zijn op 10 juli getrouwd!!!Ik geef je één advies!!!!Geniet van de eerste minuut tot de laatste want het is zo voorbij!Wij hadden ook regenbuien maar dat heeft onze pret niet bedorven!!!
Hallo Nele, Waar trouw je ergens?
Hey Nele, eerst en vooral hartelijk gefeliciteerd! Wij zijn gehuwd op zaterdag 24 juli, dus een 10-tal dagen geleden. We hebben ons die dag echt geamuseerd van 's morgens vroeg tot diep in de nacht. Geniet er in ieder geval van, maak je om niets druk, het loopt wel allemaal op wieltjes. Geniet heel bewust want die dag is zo voorbij! Veel geluk voor jullie twee! Groetjes, Marjan
Hallo Nele,Wij trouwen ook nu zaterdag en hopen ook op goed weer!Heel veel plezier en geniet ervan!Groeten,Martine en Yoeri
héél véél geluk aan al de trouwertjes van augustus...Katrien.