Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen aanbrengen zoontjes

12-5-2012 18:08:46
Zoals de titel al zegt ben ik een originele manier aan het bedenken om de ringen te laten brengen door onze 2 zoontjes.

Ze zijn al 7 en 9 en ik vind ze te groot voor een knuffel,of beter gezegd ze vinden zichzelf te groot voor een knuffel

Ik had mooie ringkussentjes gezien maar dan moet ik er 2 kopen aangezien ze ervan overtuigd zijn dat ze ieders één ring willen geven...

Iemand een ideetje? Alvast merci

Ook nog even meedelen dat ik vandaag,héél toevallig op mijn droomketting ben gebotst,lekker knallend fushia,helemaal dezelfde kleur als mijn schoenen,me happy

nancy
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 756

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-5-2012 18:41:12

Hey Nancy,

Wauw...gaat idd echt knallen met je fuchsia accenten!!! :-)
Hmmm...voor de boys...doen ze iets van sport of zo?
Misschien iets linken aan hobby? Voetbal of zo?
Of een houten kistje dat ze samen dragen? Is toch iets 'stoerder' dan een kussentje of een beertje? Een 'piratenkist' of zo...op de tonen van 'he's a pirate' van tiesto ...:-)! Tis maar een ideetje :-)!

Succes ermee!!

groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik12-5-2012 19:01:23

elk een ballon met een ring in

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik12-5-2012 19:17:03

Mja, dat van dat houten kistje brengt me op ideeën. Kan je niet zo een soort "schatkist" maken/kopen en hen die op 2 planken laten brengen dat ze dan samen "de schat" brengen naar hun "2 schatten" van ouders .... lijkt me best leuk voor stoere jongens en toch best romantisch.

Met een piratenhoed erbij eventueel om het extra stoer te maken voor de jongens?

't is maar een ideetje he!

Succes!!!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik12-5-2012 19:55:31

misschien een wild idee, maar laat ze naar voren komen met 2 elektrische autootjes waar de ringen aanhangen? kunnen ze nadien nog mee spelen.

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik12-5-2012 21:08:17

ik dacht ook aan de autootjes of dino's op afstandbediening :-)

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik13-5-2012 8:55:07

Wij hebben bij de juwelier aparte doosjes gevraagd, met ni te veel poespas erond

Want ook onze zonen willen "cool" zijn, ze zijn 11 en 9

Dorina
8-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 10:31:00

Kijk eens op www.deviltenbruid.be bij ringkussentjes,

daar staan ergens twee kussentjes bij, twee ronde, met groen, oranje en fuchsia
aangezien het lijkt dat je wel van wat kleur houdt :)
en het zijn er standaard twee, eentje per ring, misschien is dat iets?

Dorina
8-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 10:31:26

oei, sorry, het is www.deviltenbruid.nl

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 11:07:42

Hey dames,merci voor de ideetjes,dat van de piraten is wel tof,zal eens op zoek gaan naar een kist
Of eens een kijkje nemen op de vilten bruid,hebben ze wel mooie dingen

Dat met de auto's op afstandsbediening had ik al in mijn hoofd gehad maar het zijn nogal "wilde" mijn 2 schatjes en ik denk dat ze dan heel de viering liggen rondcrossen met die auto en ik had ze ook nog graag een tekstje doen lezen... Ik voorzie na het gemeentehuis wel een toffe coole verrassing voor hen

En Sandra,ze doen allebei voetbal maar dan hangt er gene ene luster niet meer tegen het plafond denk ik

Groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 11:22:23

ok...voetbal is geen optie!!
die schatkist kan wel heel leuke foto's opleveren...misschien de rommelmarktjes is doen???
succes ermee e!!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...