Terug naar overzicht
Hey Nancy,Wauw...gaat idd echt knallen met je fuchsia accenten!!! :-)Hmmm...voor de boys...doen ze iets van sport of zo?Misschien iets linken aan hobby? Voetbal of zo?Of een houten kistje dat ze samen dragen? Is toch iets 'stoerder' dan een kussentje of een beertje? Een 'piratenkist' of zo...op de tonen van 'he's a pirate' van tiesto ...:-)! Tis maar een ideetje :-)!Succes ermee!!groetjes
elk een ballon met een ring in
Mja, dat van dat houten kistje brengt me op ideeën. Kan je niet zo een soort "schatkist" maken/kopen en hen die op 2 planken laten brengen dat ze dan samen "de schat" brengen naar hun "2 schatten" van ouders .... lijkt me best leuk voor stoere jongens en toch best romantisch.Met een piratenhoed erbij eventueel om het extra stoer te maken voor de jongens?'t is maar een ideetje he!Succes!!!
misschien een wild idee, maar laat ze naar voren komen met 2 elektrische autootjes waar de ringen aanhangen? kunnen ze nadien nog mee spelen.
ik dacht ook aan de autootjes of dino's op afstandbediening :-)
Wij hebben bij de juwelier aparte doosjes gevraagd, met ni te veel poespas erondWant ook onze zonen willen "cool" zijn, ze zijn 11 en 9
Kijk eens op www.deviltenbruid.be bij ringkussentjes,daar staan ergens twee kussentjes bij, twee ronde, met groen, oranje en fuchsiaaangezien het lijkt dat je wel van wat kleur houdt :)en het zijn er standaard twee, eentje per ring, misschien is dat iets?
oei, sorry, het is www.deviltenbruid.nl
Hey dames,merci voor de ideetjes,dat van de piraten is wel tof,zal eens op zoek gaan naar een kist Of eens een kijkje nemen op de vilten bruid,hebben ze wel mooie dingenDat met de auto's op afstandsbediening had ik al in mijn hoofd gehad maar het zijn nogal "wilde" mijn 2 schatjes en ik denk dat ze dan heel de viering liggen rondcrossen met die auto en ik had ze ook nog graag een tekstje doen lezen... Ik voorzie na het gemeentehuis wel een toffe coole verrassing voor hen En Sandra,ze doen allebei voetbal maar dan hangt er gene ene luster niet meer tegen het plafond denk ik Groetjes
ok...voetbal is geen optie!! die schatkist kan wel heel leuke foto's opleveren...misschien de rommelmarktjes is doen???succes ermee e!!!groetjes