Terug naar overzicht
Hallo allemaal,
Na toch al een gelukkig getrouwd te zijn , heb ik nogenkele spullen die ik graag zou doorverkopen. Ik heb de dingen allemaal gekochten er is nog veel van over dus vandaar…
Prijzen zijn af te spreken…
- Zwarte en rode veren (100 veren)
- Witte kaarsjes (33)- Ringkussentje
- Haarparels of schuifspeldjes - Glazen potjes (30) 10€
- 2 zakjes witte rozenblaadjes- 160stokjes sterretjes- 150 grijze knijpertjes- 11 grote vuurwerkfontijnen voor op de bruidstaart
Hoi Evie! Hoeveel vraag je voor die glazen potjes en sterretjes? Hoe groot zijn die potjes? Wij zijn een beetje aan het uitkijken, ons budget is niet zo erg groot...
hey de stokjes sterretjes? hoe groot zijn die en wat vraag je? :) tina@demeykes.bemerci!! x
hey hoeveel vraag je voor alles ? groetjes
Hallo, De potjes zijn ongeveer 6cm groot. Wij hadden hier wat gekleurd zand en een kaarsje in gezet. De sterretjes zijn 30cm lang. Voor alles te samen een prijs? Doe een bod zou ik zeggen :-)
Hoeveel vraag je voor de sterretjes? We zijn op zoek naar lange stokjes, dus die zouden ideaal zijn...
Ik had een bod gehad van 5euro voor ze allemaal. Maar ik heb al 80cent betaald per pakje en heb 28pakjes :-) Ik wil gerust van de prijs af doen maar 5euro is toch te weinig :-)
Hoeveel sterretjes zitten er in een pakje? Wij zijn wel geïnteresseerd, maar vind het ook wel moeilijk om daar zo'n prijs op te plakken.
6 denk ik...