Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen in Lier

23-8-2006 12:19:29
Hallo,

Wij zouden willen trouwen in Lier. we hadden gedacht aan de Begijnhofkerk, maar we hoorden dat hier weinig inbreng mogelijk was en de pastoor zijn eisen heeft. Is iemand hier gehuwd of al naar een huwelijksmis geweest.

Voor een feestzaal dachten we aan het hof van beatrijs is Lier, of de Slootjenshoeve in Berlaar. Iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedankt!

stien
11-11-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2268

Vanessa
16-9-2006
 Meld misbruik23-8-2006 14:38:09

Hallo Stien,

Wij trouwen binnen 3 weken in DUffel en hebben voor Hof van Nazareth in Lier gekozen als feestzaal. Dit is vlak naast Hof van Beatrijs. Toen wij op zoek waren naar een feestzaal, zijn we ook gaan informeren bij Hçf van Beatrijs. Maar omdat de mensen daar zo onverschillig en onvriendelijk reageerden hebben we de zaal niet gekozen.

Groetjes,
Vanessa

16.09.06

Bart

Meld misbruik23-8-2006 15:28:52

ik heb vorige week nog een feest gedraaid in de slootjeshoeve ... verzorgde zaal en dito buffet, eigenlijke avondfeest was in een aanpalende gerestaureerde hoeve, wat een schitterende locatie op zich is.

stien
11-11-2007
 Meld misbruik24-8-2006 12:16:09

Bedankt voor jullie reacties alvast!!

Niet gemakkelijk om te kiezen. Bij ons waren ze niet onvriendelijk in het hof van Beatrijs. We zijn vooral ook te vinden voor de leuke tuin en terras...maar ja dan blijft het hopen dat het niet regent natuurlijk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...