Terug naar overzicht
Hallo,Ik had ook schoenen besteld bij brandos, ook van wildflower, candance, ik heb per rembours betaald. Uiteindelijk bleken de schoenen te smal (stond er nogthans bij, smal model). Ik ben toen naar de post gegaan, heb mijn schoendoos ingepakt met plastiek en het adres er in alcoholstift opgeschreven, ik heb gekozen voor een verzending met track en trace nr, heeft me ongeveer 15€ gekost (in België moet je betalen, in Nederland niet), toen ik thuiskwam heb ik het bewijsje gescand en doorgestuurd en ze hebben het de dag zelf nog trg op mijn rekening gestort. De schoenen zijn ook keurig trgbetaald eens ze ze hebben ontvangen.Uitstekende service dus.Groetjes Marijke
Hoi KellyIk kan de ervaring van Marijke beamen, echt goeie service en ook de retour wordt zeer snel teruggestort. Opgelet, als er op de site 7cm staat, dan is dit ook zo. Ik had ook eerst een paar bestelt, waarbij de hak hoger leek... maar eenmaal thuis bezorgd was het inderdaad wel de werkelijke hoogte :-).Veel shoppingplezier!GroetjesEmilie
ela kelly,mijn schoenen komen ook van Brandos.ik had mij twee paar besteld en heb 1 paar terug gestuurd.de service was goed en heb mijn geld snel terug gekregen.je moet eerst betalen om het terug te sturen en hun daarna in mail laten weten hoeveel het gekost heeft, bewijs door gemaild. dezelfde week hadden we ons geld terug.je kan ze volgende week zien.groetjes xxx
Wat als je niet thuis bent als ze leveren?? want ze zouden normaal men schoenen morgen leveren, maar ben niet thuis... en heb totaal geen idee wanneer ze komen, is bij mij ook onder rembours :-)