Terug naar overzicht
hey sara,bij ons is mijn tante de ceremonie meesteres.wat moet zij doen?'s morgens aanwezig zijn bij mijn ventje als de ceremoniebus er is. zorgen dat deze goed tot bij ons geraakt.zorgen dat iedereen op tijd op de bus zit voor gemeentenhuis, foto's,...zij zegt ook de volgorde van hoe we uit de bus moeten stappen enz.Kort gezegd zorgt ze dat alles stipt gebeurd en dat we steeds een voltallige suite blijven hebben :)
http://www.trouwplaza.be/plannen-en-praktisch/ceremonie...
Onze ceremoniemeester :- deur openen voor suite enz als ze bij ons aankomen- champagne uitdelen- iedereen uitleg geven- auto's/zitplaatsen/vertrek regelen - bij gemeentehuis mee bloemen aanpakken, bloemblaadjes uitdelen, suite mooi zetten voor fotograaf enz- gaat mee op fotoshoot om vb mijn kleed goed te leggen (met wit dekentje)- gaat op tijd naar zaal om te zien of alles voor ceremonie klaar is (decoratie, kaarsen, muziek, enz)- zorgt dat iedereen op tijd op de juiste plaats is- gasten begeleiden naar stoelen- heeft nood-kit met vlekkenverwijderaar- houdt geld en paspoorten enz bij- brengt gastenbedankjes mee- is 1e aanspreekpunt voor fotograaf, DJ, maitre enz