Terug naar overzicht
Ik had ook een kort kleedje (A-lijn, strapless) en heb rode sandaaltjes gedragen. Mijn boeket was wit en groen, in m'n halsketting kwam het rode accent weer terug idv van een klein roosje. Dus ik vind dat het zeker kan!!!
ik vind gekleurde schoenen bij een kort kleedje juist heel gepast. dat maakt het juist leuker. ik zou alleen wel oppassen dat je niet te veel kleuren hebt, anders wordt het rommelig.
Inderdaad,zeker doen als het voor de perfecte schoenen zijn. Je kan dan van rood ineens je thema kleur maken en dat wat laten terugkomen in bv boeket,das verloofde,kleding bruidskindjes en uitnodigingen..Onze themakleur is fushia en dat komt overal in terug,zelfs mijn schoenen
Hoi Kelly Ik vind dat ook supertof en ben zoiets ook van plan. Mijn mama fronst soms ook wel als ze mijn ideeën hoort, maar soit. Dus DOEN zou ik zeggen!Anneleen
Hey Kelly,Een retro-look kan zéker en ook rode pumps of zo er bij!!Ik zou het zeker doen...en als je de kleur kan laten terugkomen in boeket en andere details gaat het prachtige foto's opleveren!!Succes met de zoektocht!groetjes
Ik heb een spierwit kleed en mijn schoenen zijn knal fuschia roze :-)
Ik zal paarse schoenen dragen! :-)
Ik zie ook liever gekleurde schoenen dan witte. Als je mij laat kiezen ga ik voor rood of groen. Ik zoek ook een kort wit fifites jurkje, en denk dat ik daaronder rode schoenen ga dragen en dan een rood handtasje erbij ofzo.
Mijn schoenen zijn ook knalrood!
Je kan eventueel de kleur van je accessoires / juwelen er ook op afstemmen. DOEN zou ik zeggen !E.
ik heb zelf schoenen met een gekleurde bloemenprint ! :)
Ik heb zelf ook rode accenten bij mijn ivoorwitte jurk: oorbellen en halsketting met rode roosjes en rode pumps.Dat is natuurlijk persoonlijke smaak, zelf ben ik niet zo voor een kalssieke outfit. De kleur geeft een vrolijke, hippe toets vind ik!
Ik zou het zeker doen, zonder enige twijfel! Zelf had ik een zwart kleed, met paarse pumps en een donkerpaars bruidsboeket... En 'k zou nu ik er op terugkijk er absoluut niks aan veranderen! :)
Ikzelf ben getrouwd in een kort knalrood kleed met zwarte schoenen onder. Daarbij een ketting met rode en zwarte parels. En een zwarte shawl. Pastte allemaal mooi samen vond ik.
bedankt voor de reacties, heb ondertussen al beslist dat ik voor de gekleurde schoenen ga!Daarnet naar de winkel, het perfecte paar gevonden maar niet meer in mijn maat :sEn ik kan ze niet meteen ergens vinden.Meestal is mijn kleine maat er al uit.Als er iemand tips heeft:rode chica's van Noë. Met een wit randje, open teen en strik erop.
Hey, ik zal ook een vintage kleedje aandoen op onze trouw en zal er rode schoenen onder dragen. Dus zeker doen! Groetjes edith
Kelly in Rumbeke heb je een grote schoenwinkel voor super kleine tot grote schoenmaten. Dat is regio Roeselare. Daar vind je zeker keuze genoeg. Groetjes