Nu Online
Momenteel zijn er 704 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema huwelijk

13-5-2012 12:19:53
Dag bruidjes

Wat is jullie thema voor jullie huwelijk?
Wij vinden dat moeilijk! Of is een kleur voldoende?

Groetjes,

Steffie
xxxxxx

Steffie
21-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 500

Delphine
20-7-2012
 Meld misbruik14-5-2012 16:47:11

Hallokes,

Niet moet, alles mag, vind ik zelf. Wij nemen enkel een blauwe kleur voor de tafellopers omdat de schoonzus wou weten welk kleur ze moet dragen en omdat de zaal ook een kleur vroeg. Verder kiezen we voor snoepen om de tafelverdeling aan te duiden maar verder is dit totaal niet aan ons besteed.

Het is jouw dag, jullie kiezen alles

dave
26-5-2012
 Meld misbruik16-5-2012 21:58:48

hey...
wij hebben niet echt een thema wel hebben we de kleur van onze uitnodigingen en attenties door getrokken naar de zaal versiering.
het is iets wat je zelf wilt en mooi vind natuurlijk.

zoals delphine zegt het is jullie dag jullie kiezen waar jullie je goed bij voelen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...