Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema huwelijk

13-5-2012 12:19:54
Dag bruidjes

Wat is jullie thema voor jullie huwelijk?
Wij vinden dat moeilijk! Of is een kleur voldoende?

Groetjes,

Steffie
xxxxxx

Steffie
21-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1304

Anneleen
6-10-2012
 Meld misbruik13-5-2012 12:30:54

Hoi Steffie

Wij trouwen in de herfst en ons avondfeest doen we in herberg De Zwaan, dus ik denk dat ik in de decoratie en uitnodigingen allerlei vogeltjes ga verwerken (kleine vogeltjes tussen de bloemen op tafel, 2 vogeltjes op de bruidstaart...) De kleuren en stijl ga ik wat afstemmen op de locatie denk ik. Die is ingericht met meubels en decoratie uit kringloopwinkels enzo, vintage-achtig, dus ik denk dat we gaan kiezen voor ouderwetse kleuren, niet te fel.
Maar als je weinig inspiratie hebt of je wilt het niet té ver gaan zoeken, is volgens mij een kleur als thema wel voldoende.
Groetjes
Anneleen

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik13-5-2012 12:31:23

Wij hebben niet echt een thema, maar in de uitnodigingen zit fucsia en dit willen we ook hebben in de menukaarten, trouwboeket, bellenblazers,...

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik13-5-2012 12:46:03

Is dat eignlijk nodig zo'n thema? Xx

tima
8-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 12:54:51

nee niet nodig soms is het wel zo dat het gemakkelijker is om iets te beslissen als je een thema hebt of kleur zodat het geheel vormt en geen warre boel.
wij hadden het kleur thema lime met toetsen van fushia & oranje maar gaande weg is het hoofd thema de zwaan geworden (daar ik een zwaantjes tatoo heb met een speciale betekenis)
mijn kerk decoratie is in die kleuren
bruidsboeket in kleuren maar aan de basis witte pluimpjes
tafel plaatsing zijn origami zwaantjes
uitnodiging kleuren en zwanen
ringkussentje kleur linten & pluimen
fotoshoot hopen we op een paar mooi foto's met de zwanen van het park
mannen suite dragen lime das.

tine
19-5-2012
 Meld misbruik13-5-2012 13:17:17

Wij hebben geen thema, wel el een kleur, paars.
Het komt overal terug. In mijn kleren, het hemd van mijn vriend, uitnodigingen, decoratie...
Op die manier vormt alles 1 geheel.

An
8-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 13:17:42

Geen thema hier

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik13-5-2012 13:45:34

bij ons is alles paars wit. De uitnodiging is paars, mijn make up, zaalversiering... Hbe zelfs mijn juweeltjes in paars wit laten maken.

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik13-5-2012 13:56:09

Hier ook geen thema, had er zelfs nog nooit van gehoord voor ik hier op het forum kwam. Wel wordt er één en ander op m'n bruidsboeket afgestemd dat met ivoorkleurige en donkerrode rozen wordt gemaakt.

Marijke

Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik13-5-2012 15:30:58

Wij hebben geen thema maar wel een accentkleur. Dat is lime groen. Dit komt terug in de uitnodigingen, dassen, kledij bruidskindjes, decoratie... Dat zorgt voor een mooi geheel vind ik. Veel succes x

mona
27-7-2013
 Meld misbruik13-5-2012 19:02:52

Ik denk niet dat wij een thema gaan hebben. We hebben al een paar dingen bedacht, maar ik vond het altijd wat geforceerd, geen enkel thema kwam echt terug in ons dagelijks leven, dus dan vind ik het een beetje raar. Misschien dat er gaandeweg nog wel een kleur als thema komt, maar zelfs dat hoeft niet vind ik.

tessa
12-12-2012
 Meld misbruik13-5-2012 21:39:08

wij hebben wel een thema, maar het iets een geheim en ik zet het liever niet op in geval iemand die ik ken op dit forum zit . maar alles is in teken van het thema, vervoer, aankleding van de zaal,.. de dresscode ook dit is heren zilver en dames goud .

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik13-5-2012 21:51:52

Ons thema is tegendraads doen (hij wit, zij zwart, zo'n dingen), gewoon omdat dit wel past bij ons en hoe we dingen zien :-) maar dit trekken we absoluut niet door in het extreme, gewoon op bepaalde punten. Het is gewoon vooral de bedoeling dat alles eerder niet-traditioneel verloopt

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik14-5-2012 14:15:48

Wij hadden geen uitgesproken thema, maar de kleuren zwart, paars en zilver kwamen wel overal in terug.

Marlies, heb jij dan ook een zwart kleed? :)

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik14-5-2012 16:23:17

Wij hebben Londen als thema :-) te zien op de menukaarten, de tafeldecoratie, uitnodigingen, give-aways allemaal in de details dus

natasha
7-7-2012
 Meld misbruik15-5-2012 21:31:50

Mits onze droom huwelijksreis Afrika is is ons thema ook Afrika.
De tafels hebben foto's van de dieren, in de zaal hebben we een beemer waar we filmpjes en foto's gaan afspelen en onze intro in de zaal alsook binnekomst van de taart is op een bekend afrikaans lied ;) Verder heb ik ook de bedankingen zelf gemaakt in het thema. De zaal word ook nog versierd met afrikaanse maskers en ... Wij vonden dit leuk te linken aan iets waar we enorm naar verlangen. veel voorbereidings plezier.

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik21-5-2012 23:57:02

@Veerle: jap, ik heb eveneens een zwart kleed! Was voordien wel wat ongerust dat dit nogal 'gothic' ging overkomen, maar 't is supermooi! We hebben een bruidsmerk gevonden waar je alle bruidskleren in alle mogelijke kleuren kunt krijgen... Heb jij lang moeten zoeken?

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik22-5-2012 12:04:23

Ik was oorspronkelijk op zoek naar een donkerpaars kleed, toen de verkoopster mij overtuigde om eens een zwart te proberen... Persoonlijk had ik er ook eerst wat schrik van, maar van zodra ik het aanhad, was ik volledig verkocht... En eigenlijk niet lang moeten zoeken, want mn kleed komt uit de eerste winkel die ik bezocht heb :)

Heb je geen foto'tjes? :)

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik22-5-2012 22:06:54

Hehe, ik ben wel al zeker van mijn keuze, maar we gaan pas volgende week gaan bestellen :-) geen foto's dus, want door alle veranderingen lijkt het ook totaal niet meer op het originele kleed dat op het internet staat. Ik was meteen zeker van mijn keus, maar mijn ma, schoonma en zus die mee waren eerst niet, want ik ben nogal bleek en ze dachten dat het te hard ging zijn. Maar goed, ik heb dan een (lelijk) zwart kleed aangedaan, en toen was het zwarte idee goedgekeurd :-) wel leuk dan dat je meteen iets zwart vond, want de mevrouw van de bruidswinkel waar ik geweest ben, was die vraag duidelijk absoluut niet gewoon :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...