Terug naar overzicht
Hey Fleur, Wij nemen Say a little pray for you, van Aretha Franklin... Niet zo bekend maar ik ben er zot van! & voor het buitengaan mag dat wel iets up tempo zijn hé! Nog véél succes
Hey Fleur,
Wij nemen Say a little pray for you, van Aretha Franklin... Niet zo bekend maar ik ben er zot van! & voor het buitengaan mag dat wel iets up tempo zijn hé!
Nog véél succes
Hey FleurWij nemen LOVE, van Nat king Cole :-).
Dag Fleur,Wij hebben gekozen voor One van U2 omdat we toch wel 1 gaan zijn vanaf de moment we getrouwd zijn. Hoewel we dat eigenlijk nu al wel zijn hihi ;-)Veel succes!!Groetjes Sophie
Wij hebben vonken en vuur van Clouseau
Bij ons Never get enough van Das Pop
Vandaag ons liedje gevonden dankzij dit forum. Milow: you and me. Me happy;)
Hallo, Wij hadden "Book Of Days" van Enya...GroetjesAnnelies
Hallo!Wij hebben Noordkaap Geef me een kus! Een vrolijker lied om naar buiten te gaan!!!
Ik heb ook nog eens gezocht en wat we wel heel leuk vonden wasMusic and lyrics - pop goes my heart...weet niet of dat beetje past in kerk? uiteindelijk mag het wel een up tempo nr zijn é als je naar buiten gaat...
Hoihoi,Wij hebben Use Somebody van Kings of Leon om buiten te gaan...
Wij gaan voor het klassieke "Midsummer Night's Wedding March" van Mendelsohn.
Wij denken aan de kindjes in de kerk en gaan buiten met K3 " trouwen."
Wij gaan ook voor de Wedding March van Mendelsohn.
i do van colbie cailliat
Hey FleurWij gaan deze misschien ook nemen. We moeten allebei altijd lachen als we dit liedje horen omdat het zo plezant is :-)
hey arianne! Zo leuk! ik vind het echt een happy nummer. En het mag wel wa up tempo zijn é als je naar buiten gaat :-)
You got the love van Florence and the machine