Allerliefste bruidjes,
Vandaag heb ik dan eindelijk de tijd om mijn verslagje te typen!
We zijn net terug van een fantastische huwelijksreis in Kenia & Mauritius (voor degenen die eventueel nog zouden twijfelen : gewoon DOEN, beide bestemmingen zijn fantastisch!!) en ik ben happier dan ooit!
Voor mij was 28/04 D-day!
De avond voordien was ik traditioneel bij mijn ouders gaan slapen. We hebben een hele gezellige avond gehad, die is afgesloten met een superlief kadootje en kaartje van mijn zus/getuige (traantjes).
De weken voor onze trouw is er alleen maar regen gevallen maar gelukkig genoeg is het een hele dag droog weer gebleven!
Na een goede nachtrust, ben ik zaterdag omstreeks 06u30 opgestaan om rustig een badje te nemen met lavendel, wat mijn lieve mama had klaargezet.
Nadien vertrokken met de mama naar de kapper, waar mijn haar in krullen werd gezet en losjes opgestoken.
Het duurde allemaal iets langer dan verwacht (ondanks 3 eerdere proefkapsels, zie vorige posts...) dus halfuurtje "te laat" terug thuis. Visagiste en fotografe waren er al dus die konden onmiddellijk beginnen.
Na een dik halfuurtje tutten en kleed &juweeltjes aantrekken stond mijn hubby al aan de deur!
Ik was zijn kostuum mee gaan uitkiezen maar wat zag hij er NOG mooier uit!!!!
Beiden moesten we een traantje laten (bij mij bleven de panda-oogjes nog beperkt gelukkig!).
Nadien zijn we met de suite vertrokken richting gemeentehuis, waar veel meer mensen waren dan verwacht.
De plechtigheid was wel heel snel achter de rug maar we hebben er alsnog van genoten.
Nadien hup naar de kerk waar er opnieuw een grote opkomst was. De mis hadden we helemaal gepersonaliseerd (ook veel dank aan de vlotte pastoor!), is zo voorbij gevlogen en nadien heel veel complimentjes over de persoonlijke aanpak gekregen! Er was zowaar een waterzonnetje te zien bij het buitenkomen!
Na een heerlijke lunch met de suite zijn we vertrokken voor de fotoshoot.
We hebben hier echt een supertijd gehad, met veel dank aan onze lieve fotografe!
't Was voor ons één van de leukste momenten van de dag, heel intiem en veel gelachen.
Voor de bruidjes die nog een binnenlocatie zoeken in regio Antwerpen bij slecht weer : check Domein de Renesse in Oostmalle. Je kan hier foto's trekken in het kasteel maar ook buiten in het mooie park.
Nadien is het avondfeest begonnen met een superlieve speech van manlief en papa, gevolgd door een superlekker diner, emotioneel woordje van zusjes & broer en afgesloten met een fantastisch dansfeest!!!!
De dag nadien hebben we alle lieve kaartjes gelezen, wat voor ons wederom heel emotioneel was.
Je viert je trouwdag natuurlijk met allemaal mensen die je nauw aan het hart liggen maar sommige woorden zijn gewoon zo pakkend...!
Het cliché klopt : de dag is ZO voorbij!
Geniet van elk klein moment, maak zeker tijd voor elkaar, alle gasten, ...
Het was voor ons een superdag en het is fantastisch te zien hoe alle mensen blij voor je zijn en je lief hebben!
Ik wil alle toekomstige bruidjes dan ook graag eenzelfde onvergetelijke dag wensen, een liefhebbende hubby & vooral heel veel plezier & liefde in het leven samen dat volgt!!!!!
Wij gaan binnenkort aan kindjes beginnen dus er volgt weer een nieuw hoofdstuk in ons leven...
Op de site
www.weddingsbylily.be kan je al enkele foto's bekijken (Feike & Maarten), de rest volgt later nog!
Wat vinden jullie ervan????
Nog een paar bemerkingen :
- visagiste Nadia Mazzacaro : hier ben ik heel tevreden over, lieve & geduldige dame
- fotografe Liesbeth van Weddings By Lily : superlieve dame met heel veel humor, hadden niemand anders gewild
- feestzaal Hof ter Smisse in Hoogstraten : FANTASTISCH feest met superservice!!!!
- ceremoniemeester Pierre Loncin : heeft een paar steekjes laten vallen voor ons.
Pierre is zeker professioneel maar sommige dingetjes hebben me een beetje geërgerd :
* hij maakte te pas en te onpas flauwe grapjes (herhaling van tijdens kennismakingsgesprek).
* hij wist (tot op het einde van de kerk!!!!) nog altijd niet welke zus mijn getuige was (!!)
(ondanks 't feit dat ik maar 2 zussen heb vooraf...)
* ik had op voorhand een SOSkit gemaakt die ik had gevraagd om in de trouwauto te leggen.
dit bleek echter niet het geval te zijn waardoor ik niets bijhad om make-up, ... beetje bij te werken tijdens shoot
* wat ons vooral heeft gestoord : Pierre was 10min. binnen en vroeg onmiddellijk naar zijn geld...
uiteraard hadden we netjes een envelopje klaar gemaakt voor hem maar dit is niet de eerste vraag die je stelt
bij binnenkomst vind ik. Tussen gemeentehuis & kerk is het nogmaals gevraagd
("envelopje toch zeker bij he?") en na de kerk nogmaals. Dat vonden wij een beetje jammer....
Desondanks hebben wij een onvergetelijke dag mogen beleven (zonder regen!) en ben ik vandaag met veel trots mrs. Lippens (ook leuk trouwens op honeymoon om telkens aangesproken te worden met dhr. & mrs.)! Hopelijk mag ik daar binnenkort een lief baby'tje en trotse mama aan toevoegen...!!!!
Heel veel dank voor al jullie lieve reacties en vele tips!
Ik kom zeker nog piepen want ben veel te nieuwgierig naar jullie verslagjes...!
Veel liefs van Feike xxxx