Nu Online
Momenteel zijn er 728 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelenontwerpster: check!

14-5-2012 8:08:04
Gisteren eindelijk aan onze vriendin kunnen vragen of zij de trouwringen wil maken! Ze zei meteen ja! Hebben er al wat zitten over praten, en ze weet al welke richting uit te gaan. Volgende keer als we haar zien, tonen we enkele foto's van wat we graag zien en dan maakt zij een uniek ontwerp voor ons! Een blij bruidje!

Vicky
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 610

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-5-2012 9:39:54

Amai, da's fijn! Goed nieuws en weer iets dat in gang gezet is!

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik14-5-2012 9:43:17

Inderdaad Rebecca! Check check :-)
Volgende op het lijstje: eens naar de drukker gaan..

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-5-2012 9:49:54

Je zit echt wel goed op schema hé! Ik heb dat allemaal voor dit najaar voorzien. Ik hou mij nu vooral heel hard in en concentreer me op het goeie weer. Ik ben bang dat ik anders later in een stilte zal vallen. Bij mij is het volgende op de planning:
* mei: save the date kaartjes ontwerpen
* juni: trouwjurkenjacht
* De zomer reserveer ik voor het goeie weer en bijhorende plezante dingen. Ondertussen in die maanden gaan we de knoop doorhakken rond het thema zodat ik hier voor dingen kan beginnen rondkijken.
Hoe dan ook, keep us posted !!!

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik14-5-2012 10:39:34

Hèhè, inderdaad concentreren op het goeie weer.
Ik verhuis binnen twee weekjes dus dan zal het ook eventjes stil liggen.

Deze zomer zou ik graag foto's laten nemen voor de uitnodigingen van ons tweede feest, in juli ga ik op trouwjurkenjacht en dat zal het zowat zijn denk ik voor deze zomer. Ik hou ook mijn ogen open deze zomer voor een enveloppendoos en gastenboek te maken :-)

Na de zomer eens gaan kijken voor het ventje zijn kostuum, eens samenzitten met de DJ en alle andere details..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...