Terug naar overzicht
Wij hebben er zaterdag ( 12/5) ons feest gedaan, het was SUPER. een zeer mooie locatie, Chris de eigenaar kent meer dan zijn job, en onze gasten waren zeer enthousiast.Wij hadden daar onze receptie, en avondfeest ( en daarna dansen) maar al veel van mijn vrienden hebben daar hun dansfeest gegeven, en waren ook zeer tevreden.er is altijd mogelijkheid om te zitten, bespreek het maar met Chris, en doe hem vooral veel groeten, van een tevreden bruidje Suuces,
Wij geven daar nu vrijdag ons feest, ook het dansfeest met hapjes. Via het forum ben ik hier al te weten gekomen dat de mensen echt wel voldoende hebben gegeten, maar volgende week zal ik het je met zekerheid kunnen zeggen ;)
SarahOh super, zeker doen! Ben echt benieuwd!! Heb net mailtje gestuurd naar eigenaar met de vraag om eens langs te komen. Lijkt met echt wel een mooie locatie.Niet vergeten te laten weten hè! :-)))
hoiZeker niet ongerust over zijn! Er zijn meer dan voldoende (zéér verzorgde) hapjes, niet gewoon gefrituurde 'rommel'. Echt super-verzorgd en super-lekker allemaal!Wij hadden ook die vraag en Chris antwoordde hierop: "de mensen moeten op voorhand enkel soep met een boterham hebben gegeten".Geniet nog van de voorbereidingen.groetjesJoyce, een zeer tevreden bruidje van La Grange
Hallo!Wij doen daar volgende zomer ook onze feest en dat was ook één van mijn bezorgdheden, maar de vele reacties toen hebben me gerust gesteld zoals je hierboven ook kan lezen. Ik heb ook naar zitplaatsen gevraagd en die voorzien ze altijd omdat ze ervan uitgaan dat er ook steeds oudere en bijvoorbeeld zwangere gasten zullen zijn.groetjes, Sabrina
Bedankt voor de reacties! Nu ben ik toch gerustgesteld... Vandaag nog naar een andere zaal gaan zien en volgende week naar "La Grange"... en dan zullen we maar eens beslissen zeker :-)Nog's bedankt allemaal....