Terug naar overzicht
Hey Marijke,Wij geven op ons avondfeest voor iedereen een BBQ maar ik vind toch ook wel dat een taart erbij hoort om eerlijk te zijn. Ik zou daar zeker voor gaan hoor!Het is jullie feest en als jij dat wil moet je dat zeker doen. De meesten zullen misschien al wel gedronken hebben maar dat houdt mij er toch niet van tegen. sommigen zullen dat inderdaad misschien niet nemen maar ik denk toch dat de meesten dat wel zullen nemen. Veel succes alvast!!Groetjes Sophie
Hey Marijke,Ivm de schoentjes: voor het lentefeest van m'n dochter had ik voor m'n zoontje (5j) een kostuum. Ik wou daar geen basketterkes onder, en heb heel wat winkels afgedaan. Uiteindelijk heb ik bij shoe discount 1 paar schoentjes gevonden dat onder een kostuum kunnen. Eenvoudige zwarte 'leren' schoentjes met 2 velcro's. Ik weet niet welke schoenmaat je kinderen hebben, maar misschien kan je daar eens gaan kijken? Ik denk dat je voor je meisjes in heel wat winkels wel een leuk schoentje zal vinden. Voor je oudste zal het wat moeilijker zijn, vrees ik...En de taart zou ik 's avonds doen. Nadat het walking dinner afgesloten is. En voor de belegde broodjes van 's nachts. Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen! 't Komt dichterbij, hé. Katrien