Terug naar overzicht
Ok, een beetje snel doorgeklikt.Zoals hierboven vermeld ben ik dus dringend op zoek naar de rode chica's by Noë.Hier in de buurt kan ik ze nergens vinden in mijn maat 36.Als jullie tips hebben, laat het me aub weten.Groetjes Kelly
in waregem is er een winkel van Noe waar ze ze hebben... maar of ze nog in maat 36 beschikbaar zijn? als je zover wilt rijden kun je natuurlijk altijd bellen naar de winkel. Hij ligt in de Stormestraat
Lanceer je oproep eens in de Facebookgroep van Noë pumps. Hier zitten veel handelaars op die Noë's verkopen en weten je vaak direct te zeggen of een bepaald model nog in stock is. https://www.facebook.com/groups/106266202740636/ GroetjesAn
Bedankt voor de tip An.Reactie is geplaatst, hopelijk snel goed nieuws.
En heb je al eens gehoord in de Noë-winkel in Antwerpen aan de Kloosterstraat? Groetjes, Veerle
In Mechelen is er sinds kort ook een Noë winkel!
In Aalst is er ook een Noë winkel! Misschien best eens bellen en zien welke winkels er in de buurt zijn bij jou! Veel succes!
Ik heb ze gevonden. Via internet in een winkel in Heusden-Zolder. Niet echt bij de deur, maar die man wil ze kosteloos verzenden.Hopelijk passen ze, want ik kan ze wel niet inruilen.Ik had al een paar Noë winkels gecontacteerd. In Aalst ben ik geweest, ze hebben ze daar niet in de collectie gehad en wil/kan ze dus ook niet bestellen. Dan moet ze een hele doos bestellen en dat is niet echt goed meer zo juist voor de solden zegt ze.