Terug naar overzicht
Rondkijken & vergelijken zijn de beste 2 tips die ik je kan geven. Regelmatig 'ns binnenspringen in de Action, Blokker, Casa want hier hebben ze regelmatig 'ns iets interessant! Alle reclamefoldertjes worden hier (nog meer dan vroeger) uitgeplozen En ik heb al veel op het internet gevonden ook, hou hier wel rekening met eventuele verzendkosten.Succes!!
Wij hebben een kleine receptie gehouden in een zaaltje en hebben onder andere een soort banner met Just Married laten maken bij de drukker en daarrond hebben wij allemaal foto's van ons, van vroeger, van nu, van apart en van samen opgehangen. De mensen konden dan even gaan piepen en vonden dat wel tof.
Wij hebben ook een fuifzaaltje gehuurd voor onze grote dag op 11/08/2012.Ik kijk regelmatig is binnen in de winkels zoal Action, blokker en dergelijke.Vorige week theelichthoudertjes meegebracht, 5 voor 1.39 en theelichtjes zelf 2.99 voor 70.Ook kleine vaasjes waar je 1 bloem kan inzetten daar gekocht, 4 voor 1.49.Daar zet ik dan 1 gerbera in (die komt ook voor in men bruidsboeket) en kosten 0.60 cent per stuk. Ik ben wel van plan om rond de theelichthoudertjes en vaasjes nog een lintje met strikje te binden.Op de tafel zelf komt tafelpapier, maar van die iets beter kwaliteit dat op linnen lijkt.Verder is het de bedoeling dat er witte ballonnen, en rode hartvormige ballonnen in de zaal opgehangen worden aan de stoelen. Hiervoor ga ik een heliumfles huren of kopen.Aan de voordeur bij mijn ouders worden ook twee grote ballonnen aan de deur gezet, en deze verhuizen s'avonds mee naar de fuifzaal om daar aan de inkom te zetten.Verder nog wat witte vlagjes die je bv in de ava wel kan vinden.Misschien ook nog een banner laten maken via vistapring, maar daar ben ik nog niet zeker van.Ik volg hier zeker mee, tips zijn altijd welkom.Groetjes Kelly
Hoi,wij hadden ook gewoon een gehuurde zaal en hebben het zelf ingericht. We hebben het simpel gehouden maar het was wel mooi vond ik.witte tafellakens (wel stevig papier), met fushia loper en fushia servietten (ava)als bloemen ook gerbera's,zoals Kelly. Ook fushia en telkens in een klein theelichthoudeertje gezet.bij stockaerts in meerhout hadden we groene hydrogranules gekocht( is een soort glibberige bolletjes) en die in enkele grote glazen schalen gedaan met een ledlichtje in en dan daar ook gerbera's op voor aan het buffet en op de kadotafel enzo.dan in de zaal enkele foto's van ons gehangen.en voor de receptie strechdoeken gehuurd (wit) en daar in een vaasje ook telkens een gerbera op.Ik weet niet hoe ik hier een foto kan invoegen, anders zou ik het even laten zien...Buiten hadden we dan een rode loper gelegd met enkele kaarsen op en boompjes.maar al bij al heeft de versiering ons niet zoveel geld gekost...Veel succes ermee
Ik twijfel nog over de tafellakens (stoffen huren of papieren kopen).Waar hebben jullie de uwe gevonden, Kelly & Laura?
Ik heb ook eerst gezien voor te huren.Maar waarschijnlijk gaan we er toch kopen.We gaan dus voor de rollen papier die sterk op linnen gelijken. Ik heb er gevonden in ava. Net geen 20 euro voor 10m en 65 euro voor 40 meter dacht ik.
Ik heb er ook gezien in de ava, maar die waren niet wit-wit, eerder gebroken wit. Ik heb mijn gekocht bij de metro (groothandel), maar hier mag je als particulier niet kopen. Mijn oma heeft de tafellakens voor mij gekocht, zij heeft een winkel.
Ahja ik had die ook al gezien id Ava...leken mij ook mooi (zien er niet goedkoop uit).Thx dames!