TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
griet
13-7-2007
|
23-8-2006 16:47:20
Hallo,
wij hebben het Kasteel Hulhaeghe bezocht. Alles is wel mooi, maar je hebt niet echt een kasteelgevoel. Er zijn twee zalen, en aangezien wij voor het avondfeest maar 100 mensen uitnodigen, zouden we de kleinste zaal krijgen. Maar voor onze receptie nodigen we een 170 mensen uit, en dan is die zaal met het terras te klein. Wij trouwen in Carelshof. Ik vond het kasteel mooi, en binnen is het echt gezellig. Ook de prijzen vallen goed mee. Veel succes met je zoektocht!
|
|
Ellen
8-9-2007
|
23-8-2006 20:06:50
Hallo Christel moet het in regio gent zijn? ik ben van zottegem en mijn vriend van turnhout dus langs de as antwerpen - gent hebben we misschien niet alles, maar toch zeer veel gezien !! Carelshof vind ik persoonlijk wat vervallen en ook nogal donker (veel zware donkere meubelen). Stoelhoezen is bij te betalen ! Bovendien als het slecht weer is moet de receptie boven (iedereen de trap op) en bij goed weer in de tuin (iedereen door je feestzaal). Wat ook mooi is is coninxdonck, heeft een hele lichte feestzaal, hebben wij uiteindelijk niet genomen omdat het bij slecht weer niet zoveel personen kan herbergen voor de receptie (en dan nemen ze een stuk van de feestzaal af). Als je er nog wil kan ik altijd eens mijn lijst uithalen waar we zijn geweest in de buurt. Groetjes Ellen
|
|
Christel
30-6-2007
|
24-8-2006 9:47:05
Dag Ellen
Oei, ja dikwijls ziet het er op de website anders uit dan in t echt hé? !Coninxdonck is inderdaad mooi, ik ga straks bellen voor een afspraak. Wij zijn op zoek naar een zaal/kasteel in de buurt van Gent want mijn aanstaande is van Lokeren en ik van Aalst. Als je nog meer info over feestzalen hebt kan je me dat mailen op christel.detroye@skynet.be, dat zou geweldig zijn ! Groetjes Christel
|
|
Sissi
26-5-2007
|
24-8-2006 10:57:31
Hey Christel,
Wij zijn ook naar het Carelshof en Coninxdonck gaan kijken. We hebben ook heel wat zalen en kastelen gedaan in de buurt van Aalst. Ik zal je mijn prijslijst en bevindingen deze avond doormailen als je wil. Wij hebben trouwens gekozen voor het Kasteel van Saffelaere (in Lochristi).
Groetjes, Sissi
|
|
Christel
30-6-2007
|
24-8-2006 11:02:38
Dag Sissi
Dat zou me veel werk besparen natuurlijk moch jij me wat info en prijzen doormailen ! Want er is altijd wel iets natuurlijk, of de zaal is te klein of ze zijn niet vriendelijke...Straks ga ik naar Saffelaere bellen , ik hoop dat er nog plaats vrij is in juni 2007 op zaterdag. Maar is Saffelaere niet te duur? K zou de prijzen wel willen weten. Mijn e-mail is christel.detroye@skynet.be Alvast héééééél erg bedankt hoor, groetjes Christel
|
|
elke
1-9-2007
|
27-8-2006 10:00:00
hallo, wij zijn ook op zoek naar een kasteel in o-vl. Kunnen jullie naar ons ook de prijslijst eens doorsturen, dankjewel, jullie zouden ons ook veel tijd en werk besparen.Grtjes
|
|
elke
1-9-2007
|
27-8-2006 10:01:37
oeps, te vroeg verzonden, mijn e-mail is elkee1@yahoo.com
|
|
Valerie
25-8-2007
|
28-8-2006 12:46:52
Hoi, Het kasteel van Wippelgem is ook heel goed (dat is logischerwijs in Wippelgem bij Evergem) en valt volgens mij binnen dezlfde groep van die andere kastelen. mijn "toekomstige schoonzus" heeft daar haar feest gegeven in de tijd en prijs/kwaliteit was heel goed heeft ze me verteld. Wij geven ons feest in Salons Hof Ter Beke in Drongen (Vinderhoute) ook een superlocatie hoor. Mevrouw Ginneberghe is party-architect en regelt echt alles en een hele grote tuin ook daar. Vele groetjes
|
|
Mieke
9-9-2006
|
10-9-2006 23:27:06
Wij zijn getrouwd in Hof ter Beke te Drongen, en dat is fantastisch!!! Supervriendelijk, grote tuin, leuke zaal die sfeervol verlicht is, goed akoestiek, heel lekker eten en helemaal niet zo duur in vergelijking met de 'kasteelprijzen', terwijl je je toch een prinses waant voor een dag!!!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|