Terug naar overzicht
Wij geven winkelwagenmuntjes aan de gasten van het avondfeest, snoep aan de tieners die nog thuis wonen en sturen dan achteraf nog een foto naar iedereen (ook mensen van de receptie en al wie niet kon komen) :-).Groetjes!Evelien
Wij geven kokers met snoep in (op de kokers komt een sticker met "Bedankt!" "Maarten & Stefanie" "28/07/2012"
wij hebben kleine glazen flesjes gehaald (ava) en gevuld met geplette bruisbal voor in bad in ivoor kleur en van boven hebben we een badparel gelegd in vorm van hartje in het bruin beetje knutselwerk maar was fijn om temaken:-) voor de kindjes hebben we nijntje genomen voor foto in te steken en die krijgen er zakje aan met m&m's in :-) uit eindelijk viel totale prijs ook goed mee voor 37 flesjes gevuld 76€ en voor de kids zijn maar met 4 was het 10€ dus valt wel mee vindt ik :-)
Wij hebben hartendoosjes die we gaan vullen met snoepjes en een strikje rond met een kaartje en een mini-roosje. Na het feest gaan we ook een bedankfoto opsturen... Ook al zal het waarschijnlijk na een tijd de kast in vliegen, ik vind het een geweldige samenvatting!
Wij geven ronde reageerbuisjes met chocolade koffiebonen in, een gelukspoppetje eraan en een kaartje geknutseld :-)
Wij hebben kleine zakjes van Me to you gekocht en daar steken wij een bellenblaas in de vorm van een champagnefles in met een bedankkaartje aan. Daarbij ook een doosje met hartensuikerboontjes maar wel kleintjes. Achteraf krijgt iedereen nog een bedankkaartje thuis gestuurd met een foto van onze trouw zelfGroetjes Sophie
bij ons krijgen ze het bedankje al bij het binnen komen gezien ze hiermee hun tafel moeten zoeken ;-) het is een nekless met onze namen en trouwdatum op en hieraan de foto op van de tafel waaraan ze moeten gaan zitten.dit bespaard ons 's avonds weer wat tijd en energie (dan kunnen we blijven dansen ipv kadokes te geven en mss mensen over t hoofd te zien)
Wij geven aan de mannen een mini flesje likeur. Dat is een meevallertje van een verzamelwoede die mijn vader jarenlang had. Hij spaarde kleine flesjes likeur en heeft er nu 5 dozen vol, die mijn zus en ik mogen verdelen onder ons om met de gasten op het feest mee te geven. Ik vind het wel heel leuk :-)De vrouwen geven we witte suikerbonen met amandel in (dit is in Italië de gewoonte) , in een mandje met pareltjes van de 'levensboom'. Er staat dan ook een grote boom waar we die mandjes in zullen hangen. De producten van de levensboom zijn fair trade en de opbrengst gaat naar een project om kinderen naar school te laten gaan in Kenia. Kijk maar eens op www.fairytale.be Het ziet er erg leuk uit, en heeft ook nog een meerwaarde!Kinderen hebben we niet veel, maar bij die levensboom hebben ze naast mandjes ook een boel andere dingen op erin te hangen, waaronder kleine kapstokjes in de vorm van dieren. Die gaan we misschien aan de kindjes geven.