Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kriebels

15-5-2012 10:30:05
Nog 16 dagen... het begint serieus te kriebelen nu...
Tot nu toe heb ik niet veel tijd gehad om erover na te denken, want e zijn ook volop met verbouwingen bezig, maar nu we daar aan de afwerkingsfase beginnen en we een overzicht hebben hoeveel tijd we nog hebben begint het serieus te kriebelen!
Zaterdag mijn kleed nog eens gaan passen zie, ik kijk er naar uit!

Elli
1-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1002

Manuela
4-8-2012
 Meld misbruik15-5-2012 10:45:37

Oh super! Wou dat ik ook al zo ver was ^^

Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik15-5-2012 21:43:55

Hey, eindelijk een bruidje gevonden die ook op 1 juni hun grote dag gaat beleven, super! (en wij hebben net verbouwingen achter de rug) Nu begint het voor ons echt te korten, hé, nog 16 dagen . We zijn deze week bezig met alles nog eens te checken en nog eens te bevestigen en nog wat aan het schuiven in ons dagplanning. Hopelijk krijgen we toch een beetje zon te zien die dag en blijft de regen weg (want heb nog geen binnenlocatie voor foto's voorzien). Waar trouwen jullie? Wie in Wechelderzande (we zijn van Gierle) om 3u (enkel voor het gemeentehuis). Ik moet nu vrijdag men kleed laatste keer gaan passen en normaal krijg ik het dan mee naar huis, spannend. Heb je al een vrijgezellen gehad? Die van ons is te vrijdag geweest en is heel plezant geweest, had er toch wat schrik van, want zitten een paar 'varkens' in de vriendegroep. Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen. Nog 16 keer slapen Groetjes Lie

Elli
1-6-2012
 Meld misbruik16-5-2012 21:09:33

Wij trouwen in Mechelen, ook enkel voor het gemeentehuis, om 14u, dus tegen dat het jullie beurt is zijn wij al buiten :)

Neen, nog geen vrijgezellen gehad en ik denk ook niet dat er een komt, want eigenlijk wilden we alles heel simpel houden, gewoon een etentje met de ouders en getuigen... maar de ouders hebben zich ermee gemoeid en nu is het een heel feest geworden...
Maar goed, ik begin er meer en meer naar uit te kijken! Ik ga zaterdag mijn kleed nog eens passen, ik krijg het nog niet mee, want ze moeten de bandjes nog goedzetten en op zaterdag is de naaister niet aanwezig, dus ik zal nog eens terugmoeten om het te halen... Maar dat vind ik niet zo erg, hoe langer het daar hangt, hoe minder lang het hier in het stof kan hangen!
We zijn net naar de traiteur geweest om de laatste afspraken te maken... ik word er zowaar vrolijk van!
Maar echt genieten van de voorbereidingen kan ik niet, de verbouwingen zijn nog niet achter de rug, helaas... nog 1 week en daarna wil ik geen werkman meer zien tot na de huwelijksreis! Een weekje ontspannen kan ik wel gebruiken, anders lig ik al in slaap voor de openingsdans!
Maar ja... het komt echt wel dichtbij nu!
Leukleuk :)
Nog 15 keer niet (niet) slapen ... :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...