Nu Online
Momenteel zijn er 312 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleine familie

15-5-2012 10:47:50
Hoi iedereen.
Dit weekend aan de tafelschikking begonnen, met goede moed, maar die is snel gedaald tot een dieptepunt.
Ik en mn toekomstige man hebben beide een kleine familie, komt er nog bij dat er nog redelijk veel hebben afgebeld... :-(
Met als resultaat dat mijn origineel tafelplanning in duinen loopt.
Ik zou nu naast de eretafel maar 6 tafels hebben....
Bij het dessertbuffet komen onze collega's bij (+- 50 mensen). maar tijdens het eten staan deze tafels toch wel leeg.
onze zaal is niet zo super groot, maar heb toch schrik dat ze 'leeg' gaat overkomen.
Zijn er nog mensen met nkleine familie, en hoe doen jullie dit?
want nu zie ik het toch maar somber in hoor...
mercikes

Steffie
15-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1193

mona
27-7-2013
 Meld misbruik15-5-2012 11:17:24

Die zes tafels, hoeveel mensen zitten daar dan aan? Aan hoeveel personen komen jullie in totaal (zonder collega's)? Wij hadden een eerste gastenlijst opgemaakt van 136 personen, maar daar zaten toch wel een aantal familieleden bij die ik al tien of zelfs twintig jaar niet meer gezien heb (neven en nichten in het buitenland) en ook kinderen van neven en nichten waarvan ik me afvraag of we ze moeten meevragen... Dus ik denk dat als we nog wat snoeien en dan een aantal afzeggingen incalculeren dat we een eindje onder de honderd gaat eindigen. Dat gaan wel meer dan zes tafels zijn waarschijnlijk, maar soms lijkt het me toch ook niet zo heel veel volk als ik stilletjesaan aan de tafelschikking begin te denken.

Steffie
15-6-2012
 Meld misbruik15-5-2012 11:31:08

De familie zelf, dus de 6 tafels, tellen in totaal 41 mensen....
wij waren begonnen met een +- 60 mensen

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik15-5-2012 11:38:38

Kunnen de tafels voor de dessertgasten niet tijdelijk afgeschermd worden? Veel zalen hebben wel zo van die schermen in huis. Als je die lege tafels uit het zicht kan houden, ga je minder een "leeg" effect hebben. Het maakt niet echt uit hoeveel tafels er in een ruimte staan (ze kunnen die een beetje verder uit elkaar zetten), zo lang er maar mensen aan die tafels zitten. Maar als je meer lege tafels dan volle hebt, ga je inderdaad wel een vreemd effect krijgen, vrees ik.

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik15-5-2012 17:40:04

Dit zal bij ons ook zo zijn (7 tafel van+/- 8 personen per tafel) en nog enkele leeg voor de mensen van het dansfeest. maar denk niet dat dit zal storen. Vorig jaar ook gezien op een trouw en hadden hiergeen last van.

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik16-5-2012 10:08:11

Dit wordt bij ons ook zo. Voor het diner/buffet hebben wij een 60-tal mensen. 's Avonds komen daar nog een 40-tal bij.

Steffie
15-6-2012
 Meld misbruik16-5-2012 11:35:30

@Gitte: onze zaal kan niet met schermen werken (voorkant is dj - zijkant links is bar - zijkant rechts zijn de ramen - en achter ons is de ruimte al voorzien van scheidingsgordijnen waar onze receptie wordt gehouden.

Hadden de +- 60 mensen die uitgenodigd waren allemaal toegezegd had ik het zo geen probleem gevonden, maar nu met maar 41 mensen, is dit zo weinig,
zeker als er meer avondgasten gaan komen (+- 50) qua tafelschikking / zaalopvulling.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...