Terug naar overzicht
hallo,ik heb mijn nichtje van 8 jaar het volgende laten lezen op de wettelijke trouw:HuwelijksdagDeze dag, jullie trouwdag, de mooiste dagDie je nooit vergeten mag.Vandaag ben jij, ....(naam) de bruidEn zie je er schitterend en stralend uit.....(naam), de bruidegom is zo trots op jouen jullie beloofden elkaar zojuist eeuwige trouw.Vandaag ...(datum) is het jullie grote dagDie je heel blij en gelukkig vieren mag.Jullie zijn nu getrouwd.En aan elkaar toevertrouwd.Het huwelijksleven gaat nu echt beginnen.Dat de liefde het altijd mag overwinnen.Dat de liefde altijd mag blijven bestaan.Jullie gezond en wel verder mogen gaan.Ik vond ook niet direct iets anders en vond dit wel nog leuk. Wou eerst tekst uit boekje ofzo gebruiken, maar niet echt iets gevonden.Ik had haar het tekstje enkele weken op voorhand gegeven zodat ze dat wat kon oefenen. Ze heeft dat echt heel vlot kunnen voorlezen, had de tranen in men ogen ervan. Ze mocht dit naast de burgemeester gaan voorlezen en iedereen applaudisseerde toen ze gedaan had. Ze was natuurlijk supertrots:)