TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
22-12-2006
|
23-8-2006 16:10:54
Hallo,
Hij moet zich inderdaad goed voelen. Persoonlijk vind ik een das stijlvoller, maar dat is smaak! Als hij dat echt niet wil dagen, moet dat niet denk ik!
Maar ik zou hem één laten dragen tot iedereen er is op het feest en dan uit ermee
groetjes, Karen 22.12.2006
|
|
Katleen
8-9-2007
|
23-8-2006 16:25:07
Hoi Ina, Ik vind dat er heel wat mooie kostuums zijn zonder das. Zelf zie ik mijn ventje ook liever met das maar ik zou zeggen ga ervoor en ik ben zeker dat hij even veel complimentjes zal krijgen. Groetjes en succes met de keuze Kate
|
|
Nele
9-6-2007
|
23-8-2006 16:42:32
Hello!
Mijn ventje draagt ook nooit een das bij zijn kostuum en zal waarschijnlijk op onze trouwdag ook geen das dragen.
Ik vind het steeds belangrijk dat we ons op ons gemak voelen, dus als hij geen das wil, hoeft dat niet, vind ik.
Er bestaan gerust kostuums genoeg die zonder das ook mooi en stijlvol staan. Bovendien bestaan er verschillende hemden (verschillende kragen), zodat een hemd zonder das ook stijlvol kan uitkomen. Ik zou zeggen: ga eens luisteren in een winkel waar ze hemden/kostuums verkopen...
Groetjes, Nele.
|
|
Sabrina
12-8-2006
|
23-8-2006 16:45:11
Als dat je ventje zijn keuze is, dan vind ik dat je dat moet respecteren. Als hij geen zin heeft om een das te dragen, dan zal hij zich anders ook niet gemakkelijk voelen é. En da's nu ook niet de bedoeling om de mooiste dag van zijn leven...hij moet zich ook goed in zijn vel voelen é. Mijn ventje had ook geen das en draagt ook nooit een kostuum. Hij had een moderne bruine kostuum gekozen, met een camel-kleurig hemd eronder (speciaal hemd om zonder das te dragen en gecentreerd), zonder das. Ik vond dat heel erg mooi ! Groetjes Sabrina
|
|
davine
31-3-2006
|
23-8-2006 18:34:09
Hallo,
Mijn ventje draagt ook nooit een das en op onze trouw heeft hij ook gene gedragen. Het past ook niet bij hem en ik vind het ook mooier zonder. Je hebt hele mooie kostuums om zonder das te dragen en met een bijpassend hemd. Als hij het niet ziet zitten zou ik hem geen das laten dragen.
groetjes Davine
|
|
K
7-7-2007
|
23-8-2006 18:38:48
Geen das is toch geen probleem. Ik vind een das trouwens helemaal niet mooi, mijn lief heeft er wel voor op het werk, maar we zien het geen van beiden zitten dat hij er op onze trouwdag een zou dragen. Laat je vriend toch gewoon doen wat hij graag doet, familie heeft zich daar toch niet in te moeien!!!
|
|
Bart
|
23-8-2006 19:19:56
een open hemd ... daar kun je onmogelijk een das of strik op aandoen !!
|
|
Sissi
26-5-2007
|
23-8-2006 19:40:03
Hey,
Ik zou me ook niet druk maken om wat de familie zegt. Het is toch te gek dat zij voor u bepalen wat je op je eigen trouwdag moet dragen. Als hij dat niet wil, zal hij zich beter voelen zonder. Zoals hieronder reeds gezegd bestaan er genoeg mooi hemden en kostuums die geen das vragen.
Groetjes, Sissi
|
|
davida
8-9-2006
|
23-8-2006 20:17:34
hey mijn vriend daraagt ook nooit een kostum en nu voor onze trouw heeft hij een mooi los kostum van bikkemberg gevonden en ik vind het echt heel mooi, zonder das.tis een kostum en hij is toch op zijn gemak erin ik zou me niet aa,trekken wat de familie zegt tis tenslotte jullie dag en hij moet hem drtagen.
grtjs 08.09.06
|
|
Mireille
1-9-2006
|
24-8-2006 7:25:10
Hallo Ina,
Ik was verbijsterd omdat mijn ventje een das bij zijn kostuum had genomen ! Vond dat een beetje ouderwets en niet meer van deze tijd. Maar nu ik het gezien heb is het echt mooi. Laat je ventje eens eerst gaan passen en dan bekijken wat ie mooi vind en wat ie staat. Of dat dan met of zonder das is, doet er eigenlijk niet toe. Dat zonder das niet kan is absoluu t niet waar, is zelfs moderner met die bijzondere kragen op een hemd tegenwoordig.
Succes.
Groetjes Mireille 01-09-2006
|
|
Lieve
1-9-2006
|
24-8-2006 8:25:57
Hey,
ik kan mij alleen maar aansluiten bij de andere reacties. Tegenwoordig zijn er heel mooie combinaties zonder das en hij zal zeker geen raar figuur slaan op het huwelijk.
Eerlijk gezegd heb ik ook getwijfeld toen mijn ventje thuiskwam met zijn kostuum en mij vertelde dat hij geen das zou nemen. Maar nu ik gewend ben aan het idee, staat het mij wel aan. Let wel, ik heb het nog niet gezien, maar ik vertrouw hem volledig.
Je niet laten doen door de familie zou ik zo zeggen, en gewoon doen waar jullie je goed bij voelen!
Groetjes, Lieve
|
|
Veroniek
|
24-8-2006 13:47:03
Hoi
Je moet inderdaad doen wat jullie willen... Je familie kan inderdaad raad geven, maar jullie zijn de sterren die dag en als je je niet goed in je vel voelt door je kledij is dat toch enorm jammer denk ik dan!
Mijn toekomstige echtgenoot weet nog niet wat hij zal doen. Ik vind hem wel héél mooi met das, maar als hij niet wil zal ik hem niet verplichten. Zoals hij me ook niet verplicht met de keuze van mijn trouwkleed...
Mijn toekomstige schoonbroer is over 3 jaar ook getrouwd met een modern kostuum zonder das en ik vond dat ook niet slecht. En op speciale feesten (zoals doop van zijn dochtertje, andere trouwen...) doet hij dat kostuum aan en voelt zich dan ook op zijn gemak (draagt ook bijna nooit een kostuum)
Veel succes met je keuze!
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|