Terug naar overzicht
Hallo, in het algemeen doen de misdienaars dat in opdracht van de pastoor, maar ze durven wel eens met een mandje staan achter de viering voor.... je weet wel hé.
Hallo,Ons bruidsmeisje zal ook bloemblaadjes gooien in het gangpad. Hiervoor gebruiken we "valse" blaadjes, ik heb er mooie gevonden bij SIA (paars, rood, oranje door elkaar). Bij Casa hebben ze er ook (witte). Wij vragen aan iemand die naar de mis komt (vriendin van mijn moeder) om deze achteraf bijeen te rapen en die vond dat geen enkel probleem.Groetjes!Els
wij mogen wel rijst gooien maar we moeten dan zelf iem aanstellen op het om op te borstelen . het alternatief is bio confetti , belleblazers of iets natuurlijks zoals lavendel,vogelzaad (wel opletten dat het geen vettige soort is)
Wij gaan voor bellenblaasjes en hopen dan ook op geen rijst, confetti ed zodat we geen opkuis hebben en mijn kleed niet vol met vanalles zit ;-).Groetjes!Evelien
Bij ons mag er wel met rijst gegooid worden, maar voor het binnenkomen van de kerk hebben we een mandje met bloemblaadjes voorzien voor ons bruidsmeisje. Zij zal deze in het gangpad strooien als ik met mijn papa binnenkom. Wij hebben wel echte blaadjes (onze bloemiste plukt gratis enkele rozen kaal voor ons) en aangezien we geen hele rozenstruik gaan gooien willen de mensen van de kerk dit opruimen voor ons. Groetjes!