Terug naar overzicht
Hey, Mooi kleedje!!!!Geniet nu maar van mevrouw zijn!
Hey Katrien, mooie foto'kes!!!Tof dat je zo positief bent over Michel Aerts, wij hebben hem onlangs ook nog (snel) bijgeboekt, omdat hij één van de weinigen was die nog vrij was op onze datum. (Gingen normaal geen videograaf nemen) Maar nu ik positieve commentaar over hem hoor, ben ik toch al een beetje geruster! :-)Geniet van je wittebroodsweken!Liefs A.
Heel mooi kleedje Katrien en de kleuren van je boeket ook!Veel geluk in de toekomst!groetjes
Hey,Heel veel geluk samen!super dat jullie het weer hebben genomen zoals het kwam zonder je er zorgen over te maken.... het is en blijft een mooie dag... het weer is bijkomstig....als jullie elkaar maar graag zien .... dat is het mooiste aan een huwelijk..... de liefde.Veel groetjes Ellen
Heel mooie en erg stijlvol kleedje! Jullie straalde...
Wauw Katrien, wat een prachtig kleed en bruidsboeket! Dikke proficiat!
Wauw fantastisch!!!!!!!Supermooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een hele dikke proficiat!!!! xxxxxxxx
Wauw echt leuke foto's. Het kleedje vind ik echt super! van welk merk is het??? ;)Geniet nu maar volop van het getrouwde leventje!
Je zag er heel mooi uit! Dikke proficiat en bedankt om de foto's te delen!
Super proficiat! Je zag er stralend uit!! Ik zag dat je bruidjongetjes leuke dasjes aan hadden, waar heb je die gehaald als ik vragen mag?
Proficiat!!Hele mooie foto's van een stralend bruidspaar!!
Bedankt allemaal voor de fijne reacties!@Lien: Mijn kleed was van Linea Raffaelli: de witte versie van een kleed uit de suitecollectie.@Delphine: Die dasjes zaten bij het hemdje, alles uit de communiecollectie van C&A!
Hoi katrienallereerst een hele dikke proficiat!jullie zagen er stralend uit.bedankt voor de fotootjes en ik wens jullie heel veel geluk toe!
Heel mooie kleedproficiat