Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tevreden

15-5-2012 17:14:52
Hierbij wil ik even zeggen dat ik héél tevreden ben op de service van de online shop van http://www.trouwartikelen.nl/
Ik had s'avonds om half5 iets besteld en de volgende dag was het al om 11u geleverd!!
Zekers een aanrader!!
grtjs Moni

Monica
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 538

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik15-5-2012 18:19:27

Hoi Monica,

Ik was heel tevreden over de artikelen zelf maar was niet te spreken over de levertermijn. Ik liet het pakje bovendien leveren bij mijn schoonouders in Nederland opdat het sneller zou gaan maar heb bijna 1 maand moeten wachten! Heel vervelend maar de producten waren wel top.

Liefs,

Nathalie

Monica
30-6-2012
 Meld misbruik15-5-2012 18:27:57

Wouw das wel een serieus verschil als bij mij... verschoot deze morgen dat ze er al waren...

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik15-5-2012 22:24:49

Bij mij was het pakje er ook héél snel. Nadat ik de betaling had volbracht heb ik nog hooguit twee dagen moeten wachten. Super.

mieke
12-5-2012
 Meld misbruik16-5-2012 15:55:29

Ik heb maandag iets besteld en dinsdag geleverd, ik heb vooraf contact gehad met de klantenservice omdat ik trouw de 19de en ik zou erna niets meer zijn met de artikelen! Hele goede en betrouwbare site!
Groetjes Mieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...