Terug naar overzicht
Wauw! Heel mooie foto's! Een heel mooi trouwkleed, en je hebt me zonet inspiratie gegeven voor het bruidsboeket :)Groetjes,Karen
Heel mooie foto's!!Ik vond je haar trouwens echt prachtig!! ;-)Groetjes!Evelien
Fantastische foto's... nogmaals mijn felicitaties. Een stralende bruidegom en een heel mooie bruid. Prachtig kleed, uw haar was zeer mooi en ook uw bruidsboeket werkt inspirerend voor mij. Geniet van jullie leven samen. Groetjes Dorine
Het zijn idd heel erg mooie foto’s! Ik was helemaal vergeten te reageren op je bericht maar bij deze dus dankjewel, wij zijn heel erg blij dat we hem hebben geboekt!
amai heel mooie fotos alvast nog een hele dikke proficiat!
heel mooie foto's!! jullie zagen er prachtig uit.grtjs,
Prachtig!
wauw echt hele mooie foto's, jullie stralen écht! heel mooi kleed! Proficiat!!
Prachtig! Amaai....
Echt heel mooiMooi kleed, uw kapsel vind ik ook echt super.Hoe lang is je haar normaal en heb je krullen of hebben ze die erin gedaan voor het kapsel.Uw boeket vindt ik ook zo mooi
Super mooie foto's en een heel mooi kleed ook!Echt prachtig!
Heel mooi! Proficiat!
Heel mooie foto's! Jullie straalden! Het perfecte plaatje :-)Dikke proficiat.
Supermooie foto's! Je haar was inderdaad prachtig :)
Wauw, mooie foto's zeg!Jullie straalden echt!
Hele mooie foto's!! Nogmaals een dikke proficiat en geniet van jullie leventje samen!!Groetjes,Nancy
Hele mooie foto's idd een prachtig koppel ! geniet ervan !!
Prachtige foto's bruidje, dikke proficiat voor jullie 2tjes !
Heel mooi! Gefeliciteerd.
waauw, echt hele mooie foto's en prachtig boeketje ook.ik wens jullie heel veel geluk toe.een dikke proficiat!
heel mooi!En heel mooi bruidsboeket!Leuk leuk leuk!geniet er nog van!
ongelooflijk prachtige foto's!!!Inspiratie voor mijn eigen bruidsboeket! Waar was jullie locatie aan dat oude gebouw? Prachtig! ook je make up was heel mooi, door wie heb je die laten doen?
Wauw, mooi hoor! Ik ben enorme fan van je kapsel en bruidsboeket!Veel geluk samen!x
Mooi!! Proficiat!!!
Super mooi ! Je straalt echt ! Je haar, je kleed.. allemaal perfect :)
PRACHTIG