Terug naar overzicht
Echt kei mooi kleed en hele mooie foto's!!! Ik heb zelf al een kleedje en ik had er ook niet ingekunnen, vrees ik. Maar ik denk dat je er wel een bruidje héél gelukkig mee gaat kunnen maken.
hey, heel mooi! zoiets vind ik prachtig... welke maten heb jij? (want ik ben niet echt van de kleinste en smalste) (allé, als ik dat mag vragen natuurlijk hé :-) anders laat je het maar weten in privébericht, maar een jurk moet passen natuurlijk)
Ik heb daar weinig complexen over hoor ;-)Kben 1m70, had hakken aan van ongeveer 7cm en weeg rond de 63kg.Het was echt 'n super kleedje! Er zijn ook drie lussen aan, waarmee je eigenlijk het volledige kleed van de grond kan houden (eerst kon ik het zelf amper geloven omdat er echt 'n mooie sleep aanhangt, maar het is écht waar!)Hopelijk kan dit kleed nog een toekomstig bruidje gelukkig maken! Het zou echte zonde zijn om zo'n kleed in de kast te laten verkommeren...
hmm. ik 1m76 (en daarbij zal ik dan ook hakken aandoen van enkele cms), gewicht: stukkie hoger :p 63 kg haal ik normaal nooit, dan zie je me bijna niet lopen... wat is de borstomtrek? ik denk dat het voor mij niet zal gaan spijtiggenoeg :( toeme
Als je dat wil mag je altijd 'ns komen passen, om zeker te zijn!Van waar ben je?
Ik ben ook geïnteresseerd, kan je eens een foto doorsturen? (berdieke.soete@gmail.com) Thx!!!