Terug naar overzicht
Weer een zorg minder! Morgen gaan we dit ook eens doen.
Weer een leuk vinkje bij!!Op naar het volgende Heb je de uitnodigingen al klaar???Groetjes,Nancy
hallo sandra wij mogen straks gaan groetjes
@Nancy: de uitnodigingen zijn klaar...maar mijn liefje zijne getuige heeft het momenteel razend druk op zijn werk...dus hij zal wsl pas begin juni de uitnodiging naar de drukker sturen zodat hij het goed kan opvolgen :-). De insteekkaartjes voor de suite zijn wel al klaar! :-)
Ah oké,da's ook weer leuk...We hebben nog tijd om ze te versturen hé Ik moet er nog aan beginnen,alle voorbereidingen zijn klaar maar onze fotograaf is nu 14 dagen met verlof en wil uitnodigingen laten maken met foto's dus nog even geduld hebben Groetjes
We hebben inderdaad nog tijd ;-) maar met die zomerperiode...ik wil toch zeker zijn...mensen die het vergeten als ze op verlof zijn of zo...ken dat al :-)!Als je inspiratie nodig hebt, wil ik mijn uitnodiging wel is mailen hoor :-).Moet je mij wel even mailadres doorsturen :-)De onze is wel zonder foto...groetjes!
Leuk leuk, weer een stapje dichterbij!
Hey Sandra,Je mag je uitnodiging zeker eens doormailen,heb ik mss weer wat inspiratie willems_nancy@telenet.be Alvast bedankt!!Dit weekend ga ik er even niet aan denken want vertrek morgen op citytrip naar Boedapest t.e.m. maandag...wie weet vind ik daar nog wel andere leuke dingen voor de trouw Groetjes