Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aangifte gemeente - check

15-5-2012 20:20:38
Hoi iedereen,

Vandaag zijn we langs het gemeentehuis gegaan, bij 'Marie-Jeanne' onze ambtenaar van de burgerlijke stand.
Papiertje getekend, getuigen doorgegeven (even nadenken bij de geboortedatum van de getuigen...euh...) en de trouwzaal eens gaan bekijken. De zaal was helemaal leeg, er was net een tentoonstelling geweest...dus mevrouwtje van de burgerlijke stand heeft ons geschetst hoe de zaal er normaal uitziet...
Wij trouwen enkel voor de wet, dus het is toch belangrijk...al zal de zaal er 'gewoon' uitzien é :-) wel een grote trouwzaal in de gemeente Merchtem.

Wij willen ons laten trouwen door de schepen van jeugd dus dat moeten we nog even verder regelen en zullen ook nog eens bij die schepen moeten langsgaan. ALS de burgemeester akkoord gaat...maar dat zal wel zeker?

Voilà, weer een vinkje gezet op de 'to do' lijst!

groetjes!

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 638

benita
8-9-2012
 Meld misbruik15-5-2012 21:39:52

Weer een zorg minder!

Morgen gaan we dit ook eens doen.

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik15-5-2012 23:12:38

Weer een leuk vinkje bij!!

Op naar het volgende Heb je de uitnodigingen al klaar???

Groetjes,
Nancy

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik16-5-2012 8:03:12

hallo sandra wij mogen straks gaan
groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-5-2012 8:26:04

@Nancy: de uitnodigingen zijn klaar...maar mijn liefje zijne getuige heeft het momenteel razend druk op zijn werk...dus hij zal wsl pas begin juni de uitnodiging naar de drukker sturen zodat hij het goed kan opvolgen :-). De insteekkaartjes voor de suite zijn wel al klaar! :-)

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik16-5-2012 8:45:06

Ah oké,da's ook weer leuk...We hebben nog tijd om ze te versturen hé

Ik moet er nog aan beginnen,alle voorbereidingen zijn klaar maar onze fotograaf is nu 14 dagen met verlof en wil uitnodigingen laten maken met foto's dus nog even geduld hebben

Groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-5-2012 10:08:39

We hebben inderdaad nog tijd ;-) maar met die zomerperiode...ik wil toch zeker zijn...mensen die het vergeten als ze op verlof zijn of zo...ken dat al :-)!

Als je inspiratie nodig hebt, wil ik mijn uitnodiging wel is mailen hoor :-).
Moet je mij wel even mailadres doorsturen :-)
De onze is wel zonder foto...

groetjes!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik16-5-2012 12:28:31

Leuk leuk, weer een stapje dichterbij!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik16-5-2012 13:20:41

Hey Sandra,

Je mag je uitnodiging zeker eens doormailen,heb ik mss weer wat inspiratie
willems_nancy@telenet.be Alvast bedankt!!

Dit weekend ga ik er even niet aan denken want vertrek morgen op citytrip naar Boedapest t.e.m. maandag...wie weet vind ik daar nog wel andere leuke dingen voor de trouw

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...