Terug naar overzicht
wat bedoel je juist met een gewoon kostuum pimpen?veel trouwkostuums zijn 'gewon' op maat gemaakte kostuums. je kan misschien spelen met een speciaal hemd ofzo?
Welja, ik weet het zelf niet goed wat mijn aanstaande wil :-) Hij heeft een mooi kostuum dat hij misschien 2 keer heeft gedragen voor een speciale gelegenheid, en wil er iets "speciaals" mee doen opdat het een "trouwkostuum" wordt. Ik denk idd dat het "pimpen" zal moeten gebeuren aan de hand van accessoires(das, manchetteknopen, ?) en hemd ofzo.
Het meest speciale aan een echt trouwkostuum is het materiaal waaruit het kostuum gemaakt is. Meestal is dit een zeer licht blinkende tot zwaar blinkende stof. Een bestaand kostuum kan je dus moeilijk aanpassen...Wat je wel kan doen is kiezen voor een trouwgilet + das en pochette en een trouwhemd + manchetteknopen. Dan wordt het allemaal wel iets feestelijker :-).Groetjes!Evelien
Hallo, Inderdaad, zoals Evelien zegt, als je bij je bestaande kostuum een gillet met bijpassende das neemt en eventueel een pochette in dezelfde kleur is het onmiddellijk al een ander kostuum. Ook het hemd kan veel doen, sommige hemden hebben een iets hogere kraag waardoor dit ook "specialer" wordt.Je er ook andere knopen aan laten zetten, of een gekleurd naadje als accent,....GroetjesAnnelies