Terug naar overzicht
super dat het niet wordt vermeld!!!!!!! ik ga zeker dezelfde vraag ook hier stellen op het gemeentehuis (ook wel met wat bloosende wangen......., maar ja, het is nu eenmaal de pure realiteit hé). Hopelijk wordt het hier ook niet gezegd (anders ga ik mijn gedacht es ferm zeggen ;-)
Hm, niet overal zo, zaterdag jl. wel vermeld geweest, ik denk nadrukkelijk vragen om niet te vermelden, succes.
ik denk ook dat je het nadrukkelijk moet vermelden want in onze gemeente wordt "véél" vermeld
nee, ik had al vernomen dat ze het in sommige gemeenten idd wel melden. Daar zullen we dan hier in Leuven es een stokje voor steken se, tegen dat het zover is
bij ons al 3 jaar niet meer, omdat ze het niet leuk vinden voor het toekomstige paar, staat zelfs niet meer in de trouwakte vermeld bij ons! ik ben toch zeker opgelucht!!
Waar is bij ons?Wij zijn van Aalst. Iemand enig iedee of het daar wel of niet wordt gezegd?Alvast bedankt!
@Nadia: ik denk dat ze dit in Aalst ook niet vermelden. Vorig jaar naar een huwelijk geweest waarbij het voor de bruidegom de 2e keer was en ik heb dat daar toch niet horen vernoemen.
euh sorry "bij ons" is in Ninove. Die loketbediende zei zelf dat ze het niet zou apprecieren moest dat tijdens haar huwelijk worden vermeld, ... Toen het nog in de akte stond lazen ze het ook al niet meer voor, dus denk dat dat niet meer gezegd wordt.
Wat een opluchting.Thanks!
thx treesje om dit te laten weten !!!!
Had hier eigenlijk nog niet bij stil gestaan. Ga dit nu toch ook vragen om het niet te vermelden. Mijn ventje is ook al getrouwd geweest en ik zou het toch ook veel leuker vinden dat ze dit niet gaan vermelden. Het is tenslotte toch onze dagMerciekes !!
hallohelemaal niet, want mijn ventje is ook gescheiden en daar is niets over gezegd, daar heeft ook niemand iets mee te maken dat is verleden tijd. dus geen zorgen maken.