TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bruidje
28-4-2012
|
16-5-2012 23:07:38
Oh superleuk! Alvast proficiat met de ringenkeuze en geniet nog van alle voorbereidingen! Jullie grote dag gaat er zo zijn! Geniet ervan! Liefs -X-
|
|
lisa
17-8-2013
|
20-5-2012 19:37:35
Hey mag ik iets vragen over de ring van je toekomstige? Die van mij werkt ook in de metaal dus dachten we ook na over een stalen trouwring voor hem. Waar heb je die gevonden? Ik hoor dat er veel verschil in zit qua kwaliteit en slechte kwaliteit betekent natuurlijk krassen...
|
|
Vicky
15-9-2012
|
21-5-2012 12:43:41
Een bevriend koppel van ons ontwerpt zelf juwelen. Misschien vreemd dan dat ikzelf niet naar daar ging om mijn ring, maar ik moet dat aan mijn vinger zien... afgewerkt. ik kan dat niet laten ontwerpen, laten maken, zonder dat ik dat effectief gepast heb...
soit, zij hebben ook een uitgebreidere collectie stalen ringen. hun zaak heet Kingin in de Ezelstraat in Brugge.
enige nadeel met een stalen ring is dat je die achteraf niet kunt laten aanpassen van maat. stel, over de jaren heen kom je bij of val je af, dan kun je die ring niet laten vergroten of verkleinen.
Ik heb zelf nog een stalen ring van vroeger, en daar is in al die jaren nog niets aan. geen krassen, geen vervorming, geen verkleuring.
Mijn vriend heeft brede "knoken", hoe zeg je dat, dus hij zou niet elke dag zijn ring kunnen afdoen om te gaan werken, omdat zijn vinger zelf dunner is. (is moeilijk om uit te leggen) en het dus te moeilijk is om de ring over zijn kootjes te krijgen. daarom hebben we geopteerd voor een stalen ring.
Mocht Brugge niet te ver zijn, spring gerust s vrijblijvend bij hen binnen. 't zijn hele lieve jonge mensen, die voor een groot deel persoonlijk ontworpen trouwringen doen. Wij gaan volgende maand definitief voor mijn vriend zijn ring, ik houd je op de hoogte van het aantal modellen. We waren al eens gaan kijken en het zijn er toch wel wat hoor, ik kan alleen niet meer precies zeggen hoeveel.
|
|
lisa
17-8-2013
|
21-5-2012 21:14:42
Hey, Bedankt voor je reactie! Brugge is twintig minuutjes rijden dus we kunnen zeker eens binnenspringen daar! D-day is wel pas binnen 452 dagen dus het zal nog niet voor meteen zijn... Al zou ik dat wel graag al regelen maarja ik moet me een beetje inhouden van mijn vriend. Voorlopig enkel de zaal vastleggen :) En dat van die knokkels: ik heb dat zelfde probleem dus ik begrijp dat helemaal :D
Zou je het eventueel zien zitten om me (in privebericht) even de prijsklasse door te geven? Gewoon ruim genomen hé, zodat we weten waar we ons kunnen aan verwachten naar budget toe... Geen verplichting natuurlijk :)
Groetjes Lisa
|
|
Vicky
15-9-2012
|
22-5-2012 12:09:05
Hey, ik geef t je zeker door als we geweest zijn. Nu, een stalen ring kost niet veel hé. Dat model dat mijn vriend gezien had kwam op een 180 euro. Dat is dan een breed model met afgeronde randen. en ja, je hebt nog tijd genoeg inderdaad
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|