Nu Online
Momenteel zijn er 338 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met Helium

16-5-2012 13:17:15
Hallo allen !
Ik wou graag op onze trouwdag 'alles' versieren met ballonnen gevuld met helium.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Blijven ze goed op enzo?

Ik heb zo'n gel gekocht voor in de ballonnen te doen, zodat ze normaal nog iets langer blijven hangen.

Ik was van plan om vrijdag avond (na de mis) de kerk gaan te versieren en dan eventueel al ballonnen in de middengang omhoog te hangen.

Ik heb schrik dat ze al zullen zakken tegen de dag erna 12u.

En ik zie het persoonlijk niet zitten om dit 's morgens nog allemaal te versieren.

Eventueel bij mijn ouders thuis kunnen we dit 's morgens nog doen.

Weet ook iemand waar je het voordeligst een heliumtank koopt? +/-40à50 ballonnen.

Groetjes,

Caroline

Caroline
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 726

Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik16-5-2012 14:47:35

Ik had éne gekocht in Ava, en ik vond die echt niet goed. Al na 4-6u hangen de balonnen al lager...
Ze gaan ook niet echt omhoog, hoe omschrijf ik dat best? Als je 'n balon met helium loslaat, gaat die resoluut de lucht in. Bij die van Ava was dit niet 't geval, jammergenoeg..

An
18-8-2012
 Meld misbruik16-5-2012 14:58:56

Hey Caroline,

Ik zat met dezelfde vragen als jou.
Ik ben in Genk naar een carnavalswinkel/ballonshop gereden.
Desondanks ik niet mijn ballonnen bij hem gekocht had en ze zelf ga vullen heb ik een goede uitleg en service gekregen.
Zij doen iets bij in de ballon waardoor ze langer blijven.
Ook al vult je ze zelf met helium gaat nooit zijn zoals bij hun.
Maar als je de ochtend zelf de ballonnen vult en ze niet te warme in kamer zet en dan pas buiten, zouden ze wel moeten houden. Weliswaar voor 1 dag.
Als je een tank neemt kom je normaal voordeliger uit dan met de tanks van bijv Ava.
Bij hem was het 80euro voor een tank en ik kon er 100 ballonnen mee opvullen.
Wel moet ik 100euro borg betalen voor de tank. En deze moest ik binnen de week binnen brengen anders betaal je 'staangeld'... Wat ik ook redelijk normaal vind.
Ik hoop dat je wat aan mijn uitleg heb.
Groetjes
An
ps: hij zei wel dat de prijzen iets of wat kunnen schommelen afhankelijk hoe dan de helium staat. Want het is een gas en dat kan net zoals met benzine ook schommelen.
Maar dit waren de prijzen een 2maand terug..

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik16-5-2012 15:37:47

Ik betaal 50€ voor een tank om 140 balonnen te vullen - wel 50€ waarborg en zelf afhalen en terugbrengen binnen de week.

Inderdaad de dag zelf te vullen jammer genoeg... Maar bon, dat moet dan maar!

wendy
7-7-2012
 Meld misbruik16-5-2012 16:37:36

Hey linsey,

waar heb jij de tank gekocht?

groetjes wendy

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik17-5-2012 11:21:13

Bij een plaatselijke verdeler van alle soorten gas in Overijse (Vlaams Brabant)

wouter

Meld misbruik3-7-2012 12:45:18

Hey Caroline,

Waarschijnlijk heb je hi-float gekocht om in de ballon te doen.
Als je dit goed doet zal je ballon meerdere dagen blijven zweven.

Dit doe je met het pompje in de ballon, breng dit zo diep mogelijk in de ballon (niet in de hals!) even masseren om te verspreiden, dit voor je hem opblaast met helium.
Het is wel aan te raden, om elke ballon van te voren even met lucht opte blazen, zodat ze al wat uitgerokken zijn. Het is altijd mogelijk dat je eens een slechte ballon hebt die halverwege het vullen stukspringt. Daarmee ben je niet alleen je helium kwijt, maar het is ook een plakkerig goedje, dat overal terecht komt.(slechte kleren aan doen)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...