Nu Online
Momenteel zijn er 324 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

12 mei, prachtige dag

16-5-2012 14:20:52
Hierbij mijn verslagje van onze trouwdag
Veel foto's heb ik nog niet online staan, maar hier is er alvast eentje :-)
Mijn dag begon om half 7 toen mijn wekker afging, op mijn gemak opgestaan, me gedouched en gegeten, samen met mijn getuige, zij was bij mij blijven slapen, hierna had ik een afspraak om 8ubij de kapper, was ongeveer een half uurtje rijden, haar laten doen en naar mijn ouderlijke thuis, waar mijn (nu) man mijn kwam ophalen, daar me klaargemaakt, aan mijn kleed hebben ze wel wat werk gehad aangezien het gerijgd moest worden, mijn laten schminken door mijn getuige, en dan kwam stilaan de familie thuis binnen, en wachten tot mijn verloofde toen nog thuis kwam aanbellen,
en om 12u was het moment aangebroken dat er geklopt werd op de deur, en deed ik de deur open, en daar stond mijn prachtige verloofde met een super mooi bruidsboeket, enkele foto's gemaakt voor de deur en aan de auto en vertrokken naar de gemeente, we trouwen namelijk om half 1, het was 5 minuutjes rijden..

In stoet vertrokken we naar de gemeente, hier werden we ontvangen door de burgemeester en konden we tekenen voor onze trouw samen met onze getuigen, en de ringen uitgewisseld met ons bruidskindjes, normaal ging de jongen hiervoor zorgen, maar hij was te verlegen, dus het meisje wou ons wel de ringen komen brengen, en hierna waren we officieel man en vrouw,

Na de gemeente maakten we nog enkele foto's, er was namelijk een balkon boven aan de gemeente, waar wel mooie foto's zijn uitgekomen.

Hierna vertrokken we naar de duizendjarige eik te Lummen, waar we onze ceremonie hielden, in plaats van de kerk, we hadden een prieeltje waar we onder zaten en stoelen voor de mensen om op te zitten, onze vrienden hadden dit allemaal klaar gezet, en toen we aankwamen stond alles mooi gereed, Hier werden dan door verschillende familieleden teksten voorgelezen en lazen we onze geloften voor aan elkaar.

Hier gingen we dan ook toasten op ons huwelijk met een glaasje cava of fruitsap, dezelfde cava als bij de verloving, en dezelfde locatie, wat het weer wat specialer maakte :-)
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/54... hier een foto van ons onder het prieetje

Nadat we goed getoast hadden gingen alle familieleden naar mijn ouderlijke thuis voor daar wat soep en broodjes te eten, wij gingen ondertussen foto's maken, dit aan een kasteeltje in Donk, de heer die daar woont ging de poort laten open staan, maar toen we daar aankwamen was die natuurlijk gesloten, onze fotograaf helemaal ontdoen hiervan, dan maar wat verder voor een boerderij poort en in de velden samen met de bruidskindjes, na enkele foto's gemaakt te hebben, nogmaals langs het kasteeltje, en nu was er gelukkig wel iemand thuis en konden we in de tuinen foto's gaan maken, leuke locatie, goed uitgekozen door de fotograaf, het weer was oké, enkel af en toe een beetje fris, maar het was doenbaar :-)

Na de foto's te maken zijn we ook even naar mijn ouderlijk thuis gegaan waar iedereen aan het eten was en om half 7 zijn we vertrokken naar onze zaal, daar in het koude nog snel wat familie foto's gemaakt, want daartoe waren we nog niet gekomen, en kon ons feest beginnen,

Vanaf 7u kwamen de gasten aan en konden we iedereen begroeten, ze konden hun envelopje in ons enveloppenhuisje steken wat we zelf gemaakt hadden met hout, iedereen kreeg een vliegticket om te weten waar ze moeten plaats nemen, hier stond dan een foto van ons op die bepaalde plaats, het was wel even zoeken maar iedereen heeft zijn plaatsje gevonden, we hadden ook zelf van die tekstbalonnen gemaakt en op elke tafel gelegd en hiervan is zeer veel gebruik gemaakt, daar zijn wel wat grappige foto's uitgekomen :-)

Het eten was echt goed, hebben er goede commentaar op gekregen, om 22.30 kwamen de chirovrienden van mijn man aan, en konden we hen gaan begroeten, we kregen hiervan een leuk cadeau, nl een wc vol met beton met geld in, en er waren nog enkele leuke cadeau's, zoals een pak stro, een huisje gemaakt van rietjes, een haartjes kaars met geld in, en kroonkurken met munten in, we zullen er nog wel heel wat werk aan hebben :-)

We hebben doorgefeest tot ongeveer half 4, hebben onze DJ nog helpen opruimen en deze heeft ons afgezet aan onze B&B

Gelukkig dat we de avond zelf niet naar huis waren gegaan, aangezien toen we de volgende dag thuis kwamen onze bouw vol hing met wcpapier en kroonkurken en binnen in ons huisje (we wonen achteraan aan onze bouwgrond) ook vol lag, ik had namelijk, zonder er bij na te denken mijn sleutels meegegeven aan mijn getuige, maar die kon ik blijkbaar toch niet vertrouwen :-p

Het was een zeer geslaagde trouwdag en we hebben er super van genoten, nu nog wachten op de foto's van onze fotograaf, ben er wel benieuwd naar :-)

Alvast allen bedankt voor de hulp en vele ideeën die ik hier gevonden heb

Rebekka
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1846

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-5-2012 14:54:07

Proficiat!
De foto onder het prieeltje is romantisch!
Je zag er heel mooi uit!
Veel geluk in de toekomst!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik16-5-2012 21:37:14

Proficiat!!

Leuke foto,we zijn benieuwd naar meer na zo'n leuk verslagje...

Groetjes,
Nancy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info