Terug naar overzicht
Hallo,Wij trouwen ook volgend jaar in mei in De Vesten :-) Toffe zaal, heb er nog al eens een trouwfeest meegemaakt.Heb zelf ook geen ervaring met alternatieve vieringen. Maar in een bruidsmagazine heb ik al wel eens reclame hiervoor zien staan, ik dacht dat het om "altaarnatief" ging.Fotolocaties in Geel zelf zijn moeilijk vind ik (wij zijn zelf van Geel). We zijn vorig weekend wel de koolmijn in Beringen gaan bekijken (halfuurtje rijden van Geel) en dat was wel heel mooi voor foto's. Ook in het park/speeltuin van Den Bogaert in Geel centrum kan je wel mooie foto's nemen denk ik.Succes nog met de voorbereidingen en als iemand nog tips voor fotolocaties heeft, laat maar komen!
Joyce Alvast bedankt voor je reactie.Wij zijn ook een koppel uit Geel.Juist is gaan kijken naar de site van Beringen mijn. Ziet er echt super mooi uit.We gaan dit zeker ook eens bekijken ;-)Als je nog goede ideeën hebt ...
Hallo Tinne, ik kan zeker voor stijlvolle live muziek in jullie viering zorgen.Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.comGroetjes,Sanderijn
Hey Tinne Voor een alternatieve viering kan je terecht bij Huis De Mens (via internet afdeling in je buurt zoeken), zij bieden begeleiding aan en een soort van alternatieve ceremoniemeester die jou ceremonie kan leiden. Dit alles doen ze gratis! Dus zeker een aanrader. Wij kiezen hier ook voor.Bij Rent a Priest doen ze ook zoiets, maar daar ben ik niet van op de hoogte.. Best eens google-en! Succes ermee x
wij trouwen in oktober en hebben voor ook gekozen voor een alternatieve huwelijksviering, dit via "De Mens Nu", volledig gratis en prima begeleiding! Ondertussen al 2 afspraken gehad en alles verloop prima, een aanrader dus.
wij zijn getrouwd met de goede herder! reuze goed meegevallen!