Terug naar overzicht
Wij hebben de kinderen er sowieso bijgevraagd, die van ons zijn er bij(enkel ons jongste van dan 8 maand niet), mijn broer en zus hebben nog geen kinderen, mijn ventje zijn broers wel, mijn neef heeft er 4, mijn nicht heeft er 3 en dan zijn er nog vrienden die er ook al hebben. Hadden onze kinderen er niet bij geweest ik had ook geen andere kinderen gevraagd maar aangezien die van ons erbij zijn vond ik het zo raar om dan te vragen aan hen om zonder kinderen te komen. Ik veronderstel als ze het zelf te moeilijk vinden dat ze hun kinderen thuis laten en voor een babysit zorgen, maar ik laat dat dus aan henzelf over.Groetjes Marijke
wij hebben de kindjes der ook bij, voor de kindjes kunne wij ne kindermenu nemen en ook moeten wij hiervoor minder betalen
Wij gaan ook gaan eten met onze ouders en de zus van mijn ventje, en zij heeft ook 2 kleine kindjes, en die gaan gewoon mee. Nadien gaan ze naar een babysit..Het is ook leuk voor onze eigen kindjes dat er wat 'gezelschap' van eigen 'formaat' bij is ;)
Die van ons waren ook aanwezig en vonden het super dat er een "kindertafel" was ; ze werden telkens als eersten bediend (zelfde menu als het onze maar tegen 1/2 prijs) en konden dus snel terug naar de speeltuin buiten. De DJ had voor hen ook anderhalf uur pret op de danspiste voorzien met o.a. een zeepbellen-machine. En zo was iedereen blij !