Terug naar overzicht
Thx, Nancy!! ;-)
Hey Sandra,ben benieuwd hoor,als alles er zo goed gaat uitzien als je uitnodiging dan twijfel ik er geen seconde aan dat alles dik in orde gaat zijn!! Genieten hé!!
Merci Nancy! Op dit moment zijn we aan het waken bij de oma.. ze ligt nu al sinds deze morgen in coma... Alles is zo dubbel op dit moment.
Amai ik ben ook benieuwd, hopelijk is het een beetje weer zoals vandaag (Zonnig, maar wel een beetje frisjes --> beter dan regen). Ik vind de foto's altijd super en k verlang er dan zelf achter.
Oh An,da's echt niet leuk Probeer er toch nog van te genieten,weet zeker dat de oma dat gewild zou hebben!!! Veel sterkte meisje en ondanks alles een prachtige dag toegewenst!! Dikke knuffel....
Amai An, das echt niet leuk. Zoals je gelezen hebt zitten wij in een gelijkaardige situatie. Ik wens jullie in ieder geval veel sterkte en hopelijk komt het toch nog goed!!!@ Nancy Een leuk weekend gewenst en er zal zeker nog een verslagje volgen
Merci dames. Ik heb vannacht nauwelijks geslapen. Mijn vriend is samen met zijn moeder bij haar gebleven in't ziekenhuis en ik ben met mijn schoonbroer op't appartement blijven slapen. Wij wonen in de Kempen. Schoonfamilie aan de kust...Dit is echt gewoon absurd dat het morgen onze trouwdag is. Nog 16u. Nancy 19/5: kunnen jullie het verlies een plaatsje geven? Ook jou wens ik heel veel sterkte toe zaterdag. Het zal niet gemakkelijk zijn...GroetjesAn
Hey An,Ik ken dat gevoel. Je bent een heel jaar aant aftellen en nu lijkt dat opeens niet meer belangrijk. Ik ga het zaterdag proberen allemaal een beetje los te laten en maandag is er de begrafenis. ze hadden ook gezegd dat ik misschien die dag een klein momentje kon inlassen voor vava maar weet niet of ik dat ga kunnen. Maar ga toch echt proberen om van mijn dag het beste te maken. Ben er van overtuigd dat hij er echt zijn best heeft voor gedaan om er dan nog te zijn maar dat is spijtig genoeg niet gelukt. Het was zelf een feestvarken, denk niet dat hij wou dat iedereen daar met een droevig gezicht gaat zitten.Maar bij ons is het al afgesloten, jullie zitten nog een beetje in de onzekerheid. Ik hoop mee voor jullie op het beste en zal een kaarsje laten branden!!! :)Probeer er in elk geval morgen toch een mooie dag van te maken.groetjesNancy
Lang leve de smartphone! Ik zit alleen bij de kapper onder de blazer en de boekjes zijn niet zo interessant.... We hebben maar 4u geslapen. Moem is dan toch vannacht overleden. We houden ons recht, maar mijn vriend heeft het heel moeilijk... Ik wens al de andere bruidjes die vandaag of morgen trouwen een schitterende dag toe. Bedankt iedereen voor de steun. Dat helpt echt wel!