Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alle bruidjes van dit weekend....

16-5-2012 21:18:01
Ik wil alle bruidjes van dit weekend die nu héél hard aan het aftellen zijn een prachtige dag toewensen!!

Ik vertrek morgen op citytrip naar Boedapest t.e.m. maandag en ben natuurlijk benieuwd naar jullie verslagjes maar eerst genieten maar

Groetjes,
Nancy

nancy
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 604

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik16-5-2012 21:26:20

Thx, Nancy!! ;-)

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik16-5-2012 21:33:39

Hey Sandra,ben benieuwd hoor,als alles er zo goed gaat uitzien als je uitnodiging dan twijfel ik er geen seconde aan dat alles dik in orde gaat zijn!! Genieten hé!!

An
18-5-2012
 Meld misbruik16-5-2012 21:49:25

Merci Nancy! Op dit moment zijn we aan het waken bij de oma.. ze ligt nu al sinds deze morgen in coma... Alles is zo dubbel op dit moment.

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik16-5-2012 22:06:45

Amai ik ben ook benieuwd, hopelijk is het een beetje weer zoals vandaag (Zonnig, maar wel een beetje frisjes --> beter dan regen). Ik vind de foto's altijd super en k verlang er dan zelf achter.

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik16-5-2012 22:15:12

Oh An,da's echt niet leuk Probeer er toch nog van te genieten,weet zeker dat de oma dat gewild zou hebben!!! Veel sterkte meisje en ondanks alles een prachtige dag toegewenst!! Dikke knuffel....

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik16-5-2012 23:24:24

Amai An, das echt niet leuk. Zoals je gelezen hebt zitten wij in een gelijkaardige situatie. Ik wens jullie in ieder geval veel sterkte en hopelijk komt het toch nog goed!!!

@ Nancy Een leuk weekend gewenst en er zal zeker nog een verslagje volgen

An
18-5-2012
 Meld misbruik17-5-2012 7:52:30

Merci dames.

Ik heb vannacht nauwelijks geslapen. Mijn vriend is samen met zijn moeder bij haar gebleven in't ziekenhuis en ik ben met mijn schoonbroer op't appartement blijven slapen. Wij wonen in de Kempen. Schoonfamilie aan de kust...

Dit is echt gewoon absurd dat het morgen onze trouwdag is. Nog 16u.

Nancy 19/5: kunnen jullie het verlies een plaatsje geven? Ook jou wens ik heel veel sterkte toe zaterdag. Het zal niet gemakkelijk zijn...

Groetjes

An

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik17-5-2012 8:24:24

Hey An,

Ik ken dat gevoel. Je bent een heel jaar aant aftellen en nu lijkt dat opeens niet meer belangrijk. Ik ga het zaterdag proberen allemaal een beetje los te laten en maandag is er de begrafenis. ze hadden ook gezegd dat ik misschien die dag een klein momentje kon inlassen voor vava maar weet niet of ik dat ga kunnen. Maar ga toch echt proberen om van mijn dag het beste te maken. Ben er van overtuigd dat hij er echt zijn best heeft voor gedaan om er dan nog te zijn maar dat is spijtig genoeg niet gelukt. Het was zelf een feestvarken, denk niet dat hij wou dat iedereen daar met een droevig gezicht gaat zitten.

Maar bij ons is het al afgesloten, jullie zitten nog een beetje in de onzekerheid. Ik hoop mee voor jullie op het beste en zal een kaarsje laten branden!!! :)

Probeer er in elk geval morgen toch een mooie dag van te maken.

groetjes
Nancy

An
18-5-2012
 Meld misbruik18-5-2012 8:08:50

Lang leve de smartphone! Ik zit alleen bij de kapper onder de blazer en de boekjes zijn niet zo interessant.... We hebben maar 4u geslapen. Moem is dan toch vannacht overleden. We houden ons recht, maar mijn vriend heeft het heel moeilijk... Ik wens al de andere bruidjes die vandaag of morgen trouwen een schitterende dag toe. Bedankt iedereen voor de steun. Dat helpt echt wel!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...