Nu Online
Momenteel zijn er 338 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering kerk

17-5-2012 10:38:04
Hey bruidjes

Ik vraag me af hoe jullie de kerk versieren? Ik had een paar ideetjes maar ben nog aan het uitzoeken wat het mooiste en eventueel voordeligste is.
Ik had gedacht om met ballonnen te werken, klassiek met bloemen of zelf pomanders te maken (ideetje van hier op het forum).
Nu ik ben even gaan informeren bij de bloemenwinkel hier in de buurt en ze heeft me een lijstje gegeven van wat er versierd moet worden en hoeveel dit ongeveer zal kosten. Maar wat is dat duur! Ze stelde voor om bloemetjes aan de stoelen te hangen, twee altaarstukken, een krans rond de paaskaars en iets op de lezenaar. Is dat nu niet wat veel van het goede? Wij mogen zelfs de bloemen niet terug meenemen van de pastoor.

Daarom ben ik benieuwd hoe jullie dit aanpakken. Alle ideetjes zijn welkom!

groetjes

Leslie
29-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 785

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik17-5-2012 10:47:05

Hey,

Wij hebben ook een serieus offerte gekregen van de bloemenwinkel en we gaan dat dus niet doen.
We gaan aan de stoelen ballonnen hangen. Mijn verloofde zijn mama gaat de bloemstukken voor de het altaar enz zelf maken, komt een stuk goedkoper uit.
Ken je niemand in je familie- of vriendenkring die dit ook kan?

Groetjes,
Sandra

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik17-5-2012 10:53:50

wij hebben wel een vrijzinnige plechtigheid, maar ja ook daar is versiering voor nodig ;-)

wij hebben 10 heliumballinnen om een gangpad te maken (5 aan elke kant) 1,30 t stuk, 10 ballonbloemen exclusieve modellekes om ook een gangpad te maken (afwisselend met de heliumballonnen) (3 euro t stuk), 2 ballonnen op ne staander om een prieeltje te maken (35 euro t stuk), 2 heliumballonnen me ne heliumballon in (12,5 euro t stuk) en dan hebben we nog 2 boeketjes van 3 heliumballonnen

maw heel wat voor die prijs ;-)

dat boeketje met 3 ballonnen en die ballonnen in de ballonnen gaan we ook den dag voordien al ophalen zodat we ze thuis ook als versiering kunnen gebruiken want das transporteerbaar (kostenbesparend dus ;-) )

Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik17-5-2012 11:21:03

Hey Sofie

De prijs van die ballonnen lijkt me inderdaad heel redelijk! Waar heb je die besteld?

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik17-5-2012 11:33:14

we hebben overal gekeken en vergeleken ;-) we hebben bij 2 ballonnenwinkels besteld whahaha de witteballonnen en de staander komen van bij balloonier uit grobbendonk en zij leveren ook aan de zaal.
al de rest komt van bij kadootjes in olen (das achter onzen hoek whahaha) en wij gaan dat daar zen dag van te voren ophalen. op die manier hebben hebben we dus ook minder stress gezien alles al klaar zal hangen. enkel de transporteerbare maar daar hebben we bewust voor gekozen voor die achter onze hoek want das dan ook ineens voor de versiering aan ons huisje whahaha

tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-5-2012 11:43:26

wij doen pomanders en tulle aan de stoelen , grote wensboom in vaas met mini pomanders voor lesnaar , altaar is bij ons niet groot dus 2 pomanders op vaas of (als ik het vind op kandelaar) met int midden onze huwelijkskaars , zelfgemaakte loper en of 2 lint boompjes of een banner op staander die we nadien ook aan de feestzaal zetten. alles zal wel zelf gemaakt zijn

Lindsay
24-5-2014
 Meld misbruik7-1-2013 10:18:39

wij willen ons gangpad ook met pomanders (of kissing balls) versieren. Deze zou ik zelf willen maken van kunstrozen (kleur: champagne, roze en wit) en deze afwerken met satijn lint om ze te kunnen ophangen en onderaan met een grote parel (parelmoer). Net zals Tima gaan we deze ook verbinden met Tule. Jammer genoeg heb ik nergens goedkope kunstrozen gevonden. Dus bruidjes als jullie dergelijks ergens zouden tegenkomen Let me know!. Tima klein vraagje waar heb jij jouw Tule gekocht? Want ik kan nergens tule vinden die lang genoeg is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...